Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

feber i natt med :-(

Skrivet av blindtarmspatienten
har knappt sovit. men magen känns något bättre tills jag försöker röra mig.

antar att jag får bita i det sura äpplet nu och åka in till akuten igen :-( killarna lär ju inte bli glada, men vad ska man ta sig till???
som sagt, kanske kan komma hem med lite värktabletter iaf.
tänker inte låta mig läggas in nånstans där de INTE har koll på hur man kan hjälpa gravida med smärta och illamående iaf, då kurerar jag mig nog hellre själv.

tack för all peppning, ni är helt underbara! och vad skönt att det verkar finnas mskor här med koll på läget!!!
kanske ska ta med mig svärmor, hon är distriktssköterska med vass tunga :-) hon ifrågasätter ALLA läkare och deras diagnoser :-)
Svar på tråden: feber i natt med :-(

Tycker absolut..

Skrivet av  Mira med A,L & lilla trean bf19/8
..att du ska ta med svärmor! Hon kan säkert hjälpa dig med både erfarenhet och vass tunga... Tänk inte på vad killarna tycker i nuläget utan tänk på vad DU behöver för att må bra! Det kommer ju bli så mycket bättre för dem med om du åker in och kommer hem friskare och piggare!

Nä, åk in med dig nu och ge dig inte förrän du har fått den hjälp du behöver!

Kramar Mira
 

Gumman!!!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Hoppas att du får hjälp. Tycker att det är helt onödigt att du ska gå och behöva ha ont om du inte behöver det. Be om starkare medicin. Man får äta så starka som citodon, de hjälper! Man kan bli lite yr men de kopplar definitivt bort smärtan.

Krya på dig!
Kramar
 

Artiklar från Familjeliv