Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Trodde att tredje missfallet var på väg...

Skrivet av Malin med son -02, + 2 MA + BF 3/8
Jag har varit hemma i tre veckor och har haft krångel med uppkopplingen, (lång historia...) så jag har inte kunnat skriva och läsa på dessa sidor förrän nu.
Usch, jag trodde att jag hade tredje missfallet på väg, nu i mellandagarna, för jag började blöda igen... Jag blev så ledsen och rädd, så jag nästan stängde av mina känslor, utan bara sa till sambon att han skulle följa med mig till doktorn nästa dag och sen gick jag och lade mig, (klockan var 20.30 och jag hade redan en tid till min gynekolog nästa dag.) Jag sov inte många minuter den natten, utan låg hos min son och strök på honom istället. Nästa dag hade det slutat blöda (det hade inte kommit så mycket, bara några stänk av klarrött blod.) Men min gynekolog såg att det tydligen hade kommit ifrån livmodertappen, där det var ett litet sår (?!?) Hon tog cellprov och odling och brände sedan såret(inte direkt trevligt, blev lite svimfärdig efteråt.) Det skulle ta ett par veckor innan jag får svar, men jag skall dit igen imorgon på ny koll, så jag hoppas att få besked då. Är det nå´n som har hört talas om något sån´t här? Nu går jag ju och inte bara oroar mig för det lilla pyret, utan för cancer också...
Svar på tråden: Trodde att tredje missfallet var på väg...

Usch

Skrivet av  Christina
Vad tråkigt det låter, fast det gick ju bra ändå. Men jag vet inte om jag hört talas om det du beskriver, fast det förekommer säkert.

Krama om din son och njut.
 

stackars

Skrivet av  AnnaS med 96:a&97:a+bf 16/8
dig, kramar om! Du ska se att det inte är något farligt, hoppas du får ett bra besked imorgon!
 

Läskigt

Skrivet av  Charlie bf 7/8
Obehagligt att ligga en hel natt och tro att det gått snett. Hoppas nu att det går bra både med pyret och med proverna. Jag ska hålla tummarna för dig!!!

Hon tog säkert proverna för att vara helt på den säkra sidan. Du ska se att det inte är någon fara!

Styrkekramar får du i stora lass!!!
 

Usch, vad jobbigt....

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 12
....att behöva ha det så. Nej, jag har inte hört talas om detta under en graviditet, men annars är det ju inte utvecklad cancer utan ett förstadium som går lätt att åtgärda. Hoppas du inte behöver oroa dig.

Kramar!
 

Stackars dig!!!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Vad jobbigt du har det. Hoppas att allt går bra imorgon.

Lycka till! Håller tummarna.

Kramar
 

Artiklar från Familjeliv