Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Saknar er!

Skrivet av Annica med dotter 03 (x+mf) 18 dgr e mf.
Hej tjejer!

Åh, det är ju sånt här man INTE ska plåga sig med när man fått missfall - att läsa på den ankomstgrupp man skulle ha tillhört! Det gör ont i mitt hjärta att fantisera om att jag skulle ha fått vara en av er och skriva vecka 8 eller 9 eller vad jag nu skulle ha varit i, bakom min signatur.

Å andra sidan, jag blev ju rätt "fäst" vid er även om jag bara var med en kort tid, och jag vill ju veta att allt är bra med er! Så jag snokar lite!

Här verkar kroppen ha kommit igång på direkten och jag tror jag hade ÄL redan i helgen :) - alltså kommer mensen precis som den ska... får vi inte hoppas.

Jag hoppas att det inte blivit några fler bortfall på vägen utan att ni går genom månaderna som en samlad trupp!

KRAM på er och *klappa magarna* om man nu får säga så! ;)

/Annica

Svar på tråden: Saknar er!

Jag kände likadant....

Skrivet av  MammaMia m Isaac 10v+3dgr
för Ankomst Maj, som jag tillhörde ett tag, så jag förstår hur du känner.

Hoppas du snart får en ny akomstgrupp att tillhära, här är du ju naturligtvis alltid välkommen. :)

Kram
 

Hej!

Skrivet av  AnnaS med 96:a&97:a+bf 16/8
Saknar dig med! Förstår att det känns jobbigt att va här och läsa, kan bara föreställa mig det. Men det verkar som du är på g igen :) Ska hålla utkik efter dig i kommande ankomstgrupper! Önskar dig lycka till och skickar massor av kramar!
 

Jag har gjort likadant!

Skrivet av  Mina75 bf 15/8
Är inne och kollar mars-05 ibland...
Hoppas du snart får ett nytt pyre i magen!
Lycka till!
 

Ååå Annica!!!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Vad otroligt roligt att se din signatur!!! Saknar dig ;-)

Vad underbart att din kropp verkar fungera som den ska. Då håller jag tummarna så hårt jag bara kan att du ska få ett plus inom 2 veckor.

Ta hand om dig! Tänker på dig!!!
Kramar i massor
 

Har gjort samma sak...

Skrivet av  Charlie bf 7/8
Fortsatte att gå in på ankomst april-05 länge efter min MA och gör det faktiskt fortfarande ibland... Visst gör det ont ibland när man tänker på hur det kunde ha varit :-( Men du verkar ju ha tagit det första steget vidare!

Håller tummarna för en snar Icke mens och att du får hoppa in i ankomstgrupp igen :-)

Styrkekramar!!!
 

Åh vännen!

Skrivet av  AnTiCe v10
Tycker du verkar så stark!!

Man saknar alltid de som försvinner så det är ömsesidigt.
Hoppas att det går bra den här gången för dej

Kram