Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillbaka från semstern!

Skrivet av MammaMia m Isaac 10v+3dgr
Och illamåendet har lugnat sig! Jag tror knappt det är sant, mår fortfarande illa, men jag är inte konstant superillamående och jag behöver inte sova var 3:de timme.

Resan gick fint, jag pimplade ingefärsdricka och hotellet vi sov på hade bara en suit ledig, som vi fick billigt, så det fanns en bäddsoffa i "vardagsrummet" som jag kunde sova i så Björn och Isaac sov i sovrummet.

Värst var restaurangbesöken. När vi gick omkring och kikade hittade vi trevliga saker som snigelpizza och annat som nästan satte stopp för att ens vara ute och äta för mig. Lyckades dock äta sallad kväll 1 och crepes kväll 2. Åt även en halv hamburgare med massa Coca Cola dag 3.

Naturligtvis tilltar oron i och med att illamåendet lugnar ner sig, jag kunde även ligga på magen häromnatten och då satte tankarna igång...hur står det till där inne?...

Men nu är det UL fredag nästa vecka och det är ju inom överkomlig framtid, så jag ska försöka hålla mig sysselsatt fram till dess.

En lite rapport från mig. :)
Kram
Svar på tråden: Tillbaka från semstern!

Välkommen tillbaka ;-)

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Vad mysigt med semester och DU vad skönt att du inte mår lika illa. Jag har också märkt att illamåendet har avtagit.

Mysigt att få se bebisen snart :-D
Kramar
 

Artiklar från Familjeliv