Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

VA???

Skrivet av tesa
Alltså, nu fattar jag ingenting. Har ju mått illa till och från sedan v. 6 ungefär. Under julhelgerna gick det riktigt bra, eftersom jag kunde vila mycket. Har käkat lite Postafen vid behov, använder sea-band också. Förra graviditeten mådde jag illa till v. 20 ungefär.

Jag har varit helt inställd på att ha ett litet helvete framför mig nu när jobbet drar igång på allvar.

Idag sitter jag här och känner mig aningens illamående, men behöver inte småäta hela tiden ens för att det inte ska bli värre. Har inte tagit Postafen, men har sea-banden på.

Kan det vara möjligt att mitt illamående håller på att lätta? REDAN??? Ska jag våga hoppas??? Det vore ju rent himmelskt i såna fall!

(Ni som mår illa blir säkert bara sura och irriterade på mig som mår bra... det skulle jag ha blivit... Jag hoppas alla får må så här pass bra åtminstone en dag eller två, det är som en annan värld!)

Oj, nu måste jag nog äta nåt i alla fall - ska väl inte ta ut något i förskott kanske...
Svar på tråden: VA???

Njut av

Skrivet av  Mina75 bf 15/8
de dagar det känns bättre! Själv ser jag ingen ljusning ännu, men hoppas att den kommer om några veckor nu...
Kram
 

Näe.....

Skrivet av  AnTiCe v10
...sur blir jag verkligen inte! Skönt att det släpper för någon. Lite avis kanske... ;-))

Kram
 

Samma sak här!

Skrivet av  Hope v10
känner också att det börjat släppa, både med tröttheten och illamåendet. Sedan i fredags har jag inte kräkts utan mått ganska hyfsat. Idag var också första dagen på rätt länge som jag kände mig pigg faktiskt. Känns helt underbart!
 

Artiklar från Familjeliv