Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sibyllekliniken...

Skrivet av Embla med son -03 och bf 30/8
Någon som tänker boka tid där? När brukar man ringa? Vet att det brukar vara ganska långa köer. Visst kan man få ultraljudet inspelat på video?
Svar på tråden: Sibyllekliniken...

Var

Skrivet av  Ewitha
ligger det? :)
 

stockholm/Östermalm *imt*

Skrivet av  ~Linda~ bf 11/9-05
bbb
 

jag har gjort

Skrivet av  ~Linda~ bf 11/9-05
jag ringde i v.15 med sonen och fick en tid runt v.22
Jag fick det inspelat på video och sen skrev han könet ovanför könet med stora bokstäver ;-)...SNOPP
Appropå det så ska jag nog ta och titta på filmen nu en dag...och minnas tillbaka på det underbara glädjebudet att det var en pojke...minns att jag fick tårar i ögonen av lycka. Vi hade ju förlorat en liten pojke året innan och ville så gärna ha en pojke till..

Jag ska ringa till sibylle kliniken när jag är i ca v.10-15...ska ju till stockholm till våren med mamma och nån släkting så jag måste ha en tid precis vid de datumen vi ska dit och då får jag nog ringa rätt tidigt.
 

Vad

Skrivet av  Lina m Filip01, David04 & bebben (v5+5)
kostar det att få det inspelat? Kan man få reda könet där? vad kostar hela besöket?
 

Det kostar inget extra

Skrivet av  Embla med son-03 och bf 30/8
att få det inspelat vad jag vet. Besöket kostar nog runt 200 kr eller lite mer. Vet du Linda? Man kan få reda på könet där. De kollar hela barnet som på ett vanligt ul men även könet om man så vill.
 

ingår i undersökningen

Skrivet av  ~Linda~ bf 11/9-05
har för mig att jag betalade 150 kr...men nån annan skrev att hon fått betala 250 kr så nu blir jag osäker?
 

Jag tror de har höjt priset lite

Skrivet av  Embla med son-03 och bf 30/8
har för mig att jag hörde det någonstans.
 

Artiklar från Familjeliv