Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dag 28/27, spännande värre....

Skrivet av Bella
Hej på er tjejer!

Jag är helt ny här, har skrivit nåt inlägg tidigare bara, och jag väntade min mens igår.

Inga tecken på att mensen ska komma än. Och jag brukar ha bruna flytningar minst 2 dgr innan jag börjar blöda ordentligt.
Jag frågade förut om vilken dag som räknas som dag 1 och fick till svar att den dag jag blöder rött är dag 1. Så har jag aldrig tidigare räknat utan har räknat från den dag då jag får bruna flytningar.
Så denna månad är svår att räkna ut, men i vilket fall som helst så har det gått 29 dgr sen min sista mens (flytning alltså) så logiskt sett borde jag åtminstone fått en flytning för 2 dgr sen...

Det drar och sliter i tjejmagen och jag är lite öm i bröstvårtorna, annars är det inget större "fel" på mig.

Jag bara hoppas så innerligt att vi lyckats denna gång (vi har försökt ett tag).
Skulle jag testa positivt om ett par dagar så kommer jag att stanna här i 9 mån (underbara tanke) och då kommer jag att presentera mig lite mer...

Kram på er tjejer och håll tummarna för att mensen håller sig borta!!!!!!!

Kram
Svar på tråden: Dag 28/27, spännande värre....

Håller tummarna!

Skrivet av  Ewitha
Hoppas att du får sälla sig till vår skara. :)
 

I samma sits

Skrivet av  Hemlig än så länge
Är på dag 30/29. Men tänkte vänta några dagar till innan jag testar. Tror att jag är gravid, men tänkte att betre vänta lite i alla fall...

Lycka till och hoppas att det blir en september bebis!
 

Artiklar från Familjeliv