Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är det bara jag som är nojjig?

Skrivet av Ewitha
Idag är jag helt knäpp,jag har fått en så konstig nojja...
Jag ar ner på bokhandeln för att köpa "Ett barn blir till". När jag väl står där så får jag en konstig känsla av att Om jag köper den här boken så kommer jag att få missfall, eller så visar det sig att mina 3 tester hemma visat falskt +...
Likaså när jag var in på Moa&Max och tittade på kläder, så fick jag samma känsla. Om jag tittar allt för noga på kläderna så kommer det här att gå åt helsike...

Är det nån mer som är lika nojjig? Eller är det jag som fått en knäpp. :)
Svar på tråden: Är det bara jag som är nojjig?

Lika här!

Skrivet av  Joa
Jag törs inte köpa ett jota! Jag har kikat på mammakläder, väntabarn böcker men jag törs inte än!!
NÄR jag har en mage ska jag köpa kläder och NÄR jag varit på UL ska jag köpa boken :)
 

jodå,

Skrivet av  Hannah *bf 2/9*
jag med. på lite annat sätt bara. Jag känner ju ingeting så att jag är jättenojjig att ngt är fel. Med sonen hade jag bara ömma bröst och det kanske jag inte kommer att ha nu efter amning etc men är det verkligen normalt att inte känna ett dugg? trött bara? men det är man ju iaf som mamma till 1-åring? uhh, är så rädd att ngt är fel :(
 

Samma här

Skrivet av  Bubblan
Lagen om allts jävlighet skulle ju ställa till det om man planerade för långt i förväg, så att titta på kläder och sådant är rent livsfarligt! :o)
Men kul!
 

Visst e man knäpp =)

Skrivet av  Cinderella m dotter -03 & bf 3/9
Förra gången köpte jag första bodyn efter ULet i v 17 typ.
Måste nog säga att man var nojjigare första gången, nu har man ju fullt upp med en sprallig 16-månaders =))
 

Artiklar från Familjeliv