Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!

Skrivet av Michaela
Testade positivt idag då mensen är 3 dagar sen.
En snabb presentation: Bor i Västerås med sambo och son född sommar -03. Började försök till syskon i oktober och nu är jag alltså gravid efter 3:e försöket. Vi är jättelyckliga men vågar inte ta ut nåt riktigt än, har varit med om flera missfall tidigare så jag vet att risken är stor.... Men som sagt, LIIIITE lycklig måste man vara, hihi.
Beräknad nedkomst är antagligen 13/9 (känns sååååå långt dit) och jag hoppas att det går hela vägen direkt nu!!!!


Trodde egentligen inte att jag var gravid för symtomen är få. När jag väntade sonen hade jag alla tänkbara symtom med ömmande bröst, illamående, slit i livmodern, kissnödig m.m
Denna gång började det slita i magen en vecka innan BIM, detta gjorde mig lite misstänksam, lite öm i bröstvårtorna är jag oxå och så ytterst lite illamående på kvällarna och när jag ätit mycket... (illamående slipper jag gärna denna gång!!!)

Hoppas att jag får stanna här till mitten av september, jag gör ett försök iaf!!!

Kram på er alla!!!
Svar på tråden: JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!

Grattis & Välkommen!

Skrivet av  Ewitha
Trevligt med en till Västeråsare. :)
Själv bor jag i en liten stad några mil fårn Västerås och väljer därför att fortsätta vara aningens snnonym. Åtminstone tills jag berättat det hela för familjen. :)
 

Grattis!

Skrivet av  Joa
och lycka till! Hoppas att allt blir bra! Kram Joa ( oxå västerås)
 

Välkommen hit

Skrivet av  Cinderella m dotter -03 & bf 3/9
och grattis!
Verkar vara många fr västerås här?
 

Artiklar från Familjeliv