Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det börjar bli lite trist stämning här

Skrivet av anonym idag
Akta er så att ni inte förstör stämningen här inne. Själv är jag bara här inne och läser, väntar på mensen som jag hoppas inte ska komma. Och min högsta önskan just nu är att få tillhöra den här gruppen. Men på sistone tycker jag att det har kommit en hel del otrevliga kommentarer, som de till Linda här längre ner, eller den där personen som klankar ner på folk som använder märkeskläder.

Hoppas det ska bli bättre stämning här snart, här ska vi vara och stötta varandra och inte ska vi börja hitta fel på varandra redan? Det är väl det som är så härligt på internet, att här "umgås" vi med folk som vi aldrig skulle ha umgåtts med i verkligheten. Ta tillvara på den mångfalden istället!!!
Svar på tråden: Det börjar bli lite trist stämning här

Jag vill svara på denna. :)

Skrivet av  Ewitha
Tyvärr är det ju så att det är många som kommer in här annonymt och slänger ur sig nån tarvlig kommentar, bara för att få igång oss hormonpåverkade dårar. :)
Konsten för oss är kanske att vi måste lära oss att sålla bland dessa...
Vi borde nästan gå in i en pakt mot dessa. Bara strunta i dessa dumma inlägg istället för att hugga tillbaka som hungriga pirajjor. Det är ju oftast bara det som de är ute efter, att sprida dålig stämning genom att vara annonyma och därför visa att de inte står för sin åsikt, utan bara slänger in den här för att se vad hormondårarna kan få till för snygg fajt om det hela... :)

Jag säger upp till kamp! Ignorera de inlägg som uppenbarligen är skrivna för att få fart på oss! Ge dem inte den belöningen att vi börjar hugga efter varandra!

Det är vi mot världen! :)
Kram på er tjejjer!
 

OBS!!! Läses med glimten i ögat! :)

Skrivet av  Ewitha
,
 

Jag håller med dig Ewitha!*imt*

Skrivet av  Joa
f
 

Artiklar från Familjeliv