Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

fråga till er alla gravida..

Skrivet av *Lenna*
från en som hoppas få ansluta till er om några dagar.

Håller på spekulerar i mina gravsymtomer så jag blir tokig. Men jag gör allt för att inte testa före im..(13:e)

*Så här känner jag, allmänt jätte trött till och från hela tiden..
*Hungrig som en varg om det går mer än 3h mellan ätandet..
*tuttarna känns som bomber och jag är fruktansvärtöm å känslig i bröstvårtorna..
Brukar vara väldigt öm i tuttarna innan mensen kommer men det är jag inte förutom bröstvårtorna.
*Åkte på svampinfektin i veckan som var, har inte haft svamp på flera år före det.

Å så till det mest konstiga:
*denna "molvärk" dragande, har hela tiden trott jag haft ÄL på högersida denna månad och haft "dragont" på höger sida. Sen nu helt plötsligt sen några dagar tillbaka har jag som "dragandeont" på vänster sida. Hur är det möjligt? Vad är det som händer?

Vore jätte tacksam om ni orkade ta er tid och spåna lite i det här!
Tack på förhand! *Kram*
Svar på tråden: fråga till er alla gravida..

Jag undrar

Skrivet av  Joa
bara en sak egentligen: Har du testat dig?
Kan säga att de du känner- är ALLT jag känner nu i v 8. Jag kände inte så i v 1,2,4,5,
MEN jag kände så när jag var "skengravid" så jag måste tyvärr säga att du med 50% chans kan vara gravid och 50% chans att det bara är skenkänslor..
Du måste ta ett test tycker jag!
Kram på dig och lycka till!!!
 

ja jag är rädd för att det är skenis jag är..

Skrivet av  *Lenna*
Men förra mensen var ju så konstig åxå.. lite dripp dropp bara å sen har jag mått så här.. Så leker man med tanken skulle jag kunna blivit gravid förra månaden redan..
Men testen då visade negativt(kring jul)

Ja, ja några dagar kvar innan jag testar igen om inget hänt.
Tack för svar!
*Kram*
 

Du, det kan vara en MA

Skrivet av  tråkmåns
Jag hade en jättekonstig, väldigt kort mens och sedan fick jag dina symptom ungefär. Testade positivt tre veckor senare efter en veckas bruna flytningar och sen kom allting ut.

Håller tummarna för att det inte blir så för dej
 

Artiklar från Familjeliv