Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill också gärna vara med här...

Skrivet av Kio med F 041222
Jag heter på aff Kio, bor i utkanten av Stockholm och har för tre dagar sedan fått mitt tredje barn, en flicka. Har sedan tidigare två pojkar som är 3 och snart 5. Jag har under graviditeten separerat (och vi ska skiljas) från barnens pappa vilket var lite jobbigt och inte riktigt enligt den ursprungliga planen:-/ men det var ändå det bästa valet utifrån omständigheterna.

Just nu är det amning (hade glömt hur ONT det gör att amma i början!!!) och känslosvängar hit och dit (hade jag också lyckats förtränga jobbighetsgraden av;-/) som gäller....men storasyskonen är så glada över vår lilla bebis, och det är härligt att se! Fatttar inte att man får ha så fina barn...*obs hormonlycka*

Hoppas ni andra har en glad och god jul, så hörs vi!

Kram,
Svar på tråden: Vill också gärna vara med här...

hej

Skrivet av  Myzan & Co
och välkommen hit :)
grattis till dottern *ler*

jag hänger lite här även om jag inte "hör hit" förrens i februari. väntar mitt tredje barn. ja, mer om oss finns i mitt info!

trist med separation men skönt att det känns som den rätta lösningen iaf!

sköt om er och god fortsättning,
kramar från oss
 

Välkommen

Skrivet av  Helene & Vincent 041208
till oss!

Jobbigt med skilsmässa, desto trevligare med bebisglädje - roligt att syskonen gillar sin lillasyster. :)
 

Hej

Skrivet av  geo75
och välkommen hit! Själv ska jag ha barn förs i februari men måste ju hålla koll på alla som ramlar in här redan nu :)

Kram
 

Artiklar från Familjeliv