Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lottie Knutson för Fritidsresor verkar vara en av

Skrivet av Miggen
de få som förstått innebörden av katastrofen. Har följt nyhetssändningarna och jag tycker hon har verkat saklig och vetat vad hon talar om hela tiden. Regeringen kanske skulle lyssnat mer på henne...Så tycker jag i alla fall.
Svar på tråden: Lottie Knutson för Fritidsresor verkar vara en av

Håller med helt

Skrivet av  Lina med Elliot
hon verkar vara en riktigt bra tjej. Den enda av alla som jag sett på tv och fått förtroende för.
Kanske en framtida minsiter?
 

Nej nej

Skrivet av  JessicaF
det är hon för handlingkraftig och realistisk för :-).
 

:D *imt*

Skrivet av  Lina med Elliot
 

Jaa du, varför inte?

Skrivet av  Elisha
Hon har ju definitivt erfarenhet av krishantering nu, har jobbat utomlands och är ung och ger ett samlat intryck. Hon skulle passa bra som utrikesminister.
 

Absolut!

Skrivet av  La mama
Jag är djupt imponerad av henne!
Jag har också tänkt tanken hur det skulle varit om hon suttit i regeringen i det här läget!
Eller varit statssekreterare istället för Lars Danielsson (visst heter han så?)
 

Håller med, men har tänkt på en sak.

Skrivet av  Tina
Jag tror ju inte för en sekund att hon gör detta för egen vinnings skull, men jag tror att hennes handlingskraft kommer att göra att Fritidsresor kommer att få en bra skjuts framåt! Hon ger dem oerhört bra publicitet.
 

Jaa! Lottie Knutsson

Skrivet av  anna-frida
är verkligen jättebra, saklig men ändå empatisk och ger den information hon har utan att dölja att den är bristfällig. Hoppas Fritidsresor tar bra hand om henne sen, då hon kan koppla av lite och börja bearbeta sina upplevelser.
 

Håller helt med

Skrivet av  arg
Lottie Knutsson verkar bra mycket mer kapabel än Sveriges regering...
 

Henne har jag träffat på en strand

Skrivet av   oa
för 5-6 år sedan då min dotter lekte m hennes..Lottie föreslog att hon tar hem min dotter så flickorna kan fortsätta leka tillsammans..ALDRIG har jag varit så här rädd för jag sa ja och vi kom överens att jag hämtar min tjej på viss adress..jag fick ångest i att jag släppte min dotter m en helt okänd människa. TUR att det var just Lottie och jag har lärt mig en viktig läxa..
Lottie skulle bli befodrad på jobbet till informationschef och det har visat sig efteråt att hon var patient till min svärmor som är BM..