Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sitter här och...

Skrivet av marie m tilda 030911
tycker synd om mig själv, har halsbrännan, gubben sitter och spela ps 2 , tilda sover o ingen verkar vara här.

Dessutom blåser det ngt enormt så man blir rädd. Så har jag lite små ångest ska nämligen börja komvux på måndag, ma B , Eng B och Na A ska jag läsa för att senare i livet kunna söka till lärar programmet på Hög skolan. Så ska jag börja inskolning m Tilda på Tisdag på dagiset , allt känns lite konstigt, nu har jag ju avslutat mitt mammaledig liv och ska ut i den riktiga världen, hoppas och tror att jag verkligen blir grav denna grr så jag kan få en mys bebbe till snart, då är ju hösten planerad med i så fall.....jaja behövde bara skriva av mig lite granna. Hopas ni har det bra. kram
Svar på tråden: sitter här och...

Jag börjar också känna lite "panik"

Skrivet av  ¤MAMMA¤ med 1-åring
Vi har ingen dagisplats, jag har inget jobb ännu (har sökt,väntar besked i dagarna) men jag känner ändå att tiden hemma alldeles för snart kommer att ta slut... Vill så hemskt gärna bli gravid igen. Då hinner jag ju kanske jobba några månader iaf innan det är dags att gå hem igen och jag känner att jag behöver en paus mellan hemma-tiderna. Men bara en liten... *S*