Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag har också meilat redax.

Skrivet av nettanu
Jag har bett dem ta bort hela asiensnacket,
Och om dem kan ta fram ett medkänsla snack istället.
Aldrig kunde jag tro att man skulle behöva läsa vissa saker på denna sajt.
Folk som har drabbats av det värsta som kan hända en blir smutskastade,deras barn blir allmän egendom,dem beskrivs tydligt av vissa som är inne på sidor där man kan se dem döda.
HUR TROR NI ATT ANHÖRIGA OCH VÄNNER TAR DET??
Dem kanske vill låta bilden av sina nära och kära förbli som sista bilden när dem såg dem levande.
DENNA SAJT SKA VISA RESPEKT.
Nej nu får det vara nog,låt dem som sörjer sörja ,det vi andra kan göra,det är att visa respekt.
Jag skrev att dem gärna kan öppna ett snack om asien där man kan skriva in sin medkänsla,men samtidigt varna alla som är där att man blir avstängd om man skriver nerlåtande eller beskriver deras anhöriga utseende och så efter deras död.
Är det en vettig sajt så tar dem bort detta snack,annars tar jag bort min medlemskap,för respekt måste dem kunna visa.
Det är ju ett ansvar man ska ha som en av de största sajterna vi föräldrar har.Hit kommer säkert drabbade och att visa sin respekt för dessa,är att alla vuxna tänker oss för.
Det finns ju så många andra sajter dit alla som vill skriva av sig om hur folk ser ut och hur dem enligt dem gör fel,så låt oss ha en ren sajt med respekt för alla drabbade.
TA FRAM EN MEDKÄNSLASAJT ISTÄLLET FÖR DEN HÄR.



Svar på tråden: Jag har också meilat redax.

annat snack

Skrivet av  nattviolen
Håller med om att det spårar ur här i en del inlägg.

Det finns ett forum som är för föräldrar barn sorg.
kanske det skulle vara något för de som sörjer.

 

Ja, eller...

Skrivet av  mamma med två
...snacket Synpunkter och medkänsla.
 

Artiklar från Familjeliv