Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Konstigt forum det här......

Skrivet av Alla är vi olika....
Vissa talar om sin sorg och blir sågade. Andra har varit inne på sidor och tittat på avlidna, ventilerar sedan detta här, men leker överförmyndare och beslutar åt andra att de inte ska titta på samma bilder....Hoho
Jag har bara gjort ett enda inlägg här tidigare, ang en viss gotlänning som alla tycks känna privat, i alla fall verkar det så på folks inlägg.
En person bad om adressen till en känd 47-sidig sight och blev då i det närmaste dumförklarar, ett par dagar tidigare bad andra om samma adress och fick den. Alla är vi olika, alla reagerar inte samtidigt, alla känner sig inte redo samtidigt att konfronteras med en avliden människa. En del behöver sätta ett ansikte på katastrofen, andra inte. Det material som ligger på webben är faktiskt tillgängligt för alla och då även för de som råkar fråga ett par dagar senare än andra.
Om ni inte vill att folk ska fråga efter adresser, håll då inne med vad ni sett och ventilera det inte här.
Jag vill tillägga att jag sett bilder från de flesta sidor, det har hjälpt mig, och nu talar jag för mig, att sätta ett ansikte på katastrofen. Jag minns faktiskt inte adressen till de sidor jag varit inne på, annars hade jag delat med mig till de som frågar. Jag klarar inte av den här dagispolitiken : Jag får, bara jag, men inte du. Det här är nånting fruktansvärt som drabbat hela sverige, om vi inte ens kan hålla ihop här inne, hur fasen ska vi då kunna hjälpa de direkt drabbade svenskar och asiater och andra offer?????
YNKLIGT
Svar på tråden: Konstigt forum det här......

Om redax rensat bort adresser

Skrivet av   Bea m. Vincent & Herman
så är det väl att anta att de inte vill att samma adresser läggs in igen. Vill man ha adresser finns de på alla de forum som finns där folk letar sina anhöriga och adress till ett sådant har bla jag skrivit här nedan till de som söker och jag har sett fler adresser publicerats till sådana forum.
 

Hade varit ett lämpligt svar.....

Skrivet av  Alla är vi olika....
Till personen som frågade efter sidan och fick en högst motbjudande adress av nån som försökte göra sig lustig......Tycker du inte?
 

Jag läser aldrig

Skrivet av   Bea m. Vincent & Herman
och svarar aldrig på helt nicklösa inlägg så därför fick denna person inget svar av mig. Kan bara utifrån de övriga inläggen försöka gissa vad som stod i det inlägget och därmed gav jag mig inte in i den diskussionen.
 

Artiklar från Familjeliv