Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi har inte blivit ett dugg bättre...

Skrivet av sara-fortfarande full av sorg
Var inne här en del i början då ens "riktiga" vänner ej fanns till hands att gråta ut med.Det var så mycket varma tankar och fina ord och man kände i all bedrövelse att kanske, kanske har detta hemska gett det lilla goda med sig att vi blivit lite mer ödmjuka och toleranta mot varandra, att det bästa hos oss visar sig.
Nu, snart 2 veckor efteråt ser jag till min besvikelse på inläggen att vi har inte lärt oss något
"Besserwissrarna" är lika pigga på att hacka och kommentera folks åsikter, de elaka är elakare än någonsin och allt "liksnack" får det att kännas som om det är ett gäng tonårsgrabbar som sitter och skriver och inte kärleksfulla och ödmjuka föräldrar fulla med sorg-vad det inte det vi var?????
Svar på tråden: Vi har inte blivit ett dugg bättre...

Jag lyssnar och stöttar gärna...

Skrivet av  Cybertess
...men tyvärr så drar jag mig lite för att läsa här pga allt tjafs. Hoppas att redax snart gör något åt sidan.
 

Jag tror inte..

Skrivet av  J med N & M
att snacket från början var menat som ett "endast för riktigt sörjande snack" utan som ett allmänt snack för alla berörda.. Känsliga snack om sorg finns ju under känsliga snack.. Men jag tycker absolut att snacket ska ha plats för sörjande o att även detta ska kunna diskuteras.. Jag tycker dock att det är stor brist på respekt när en massa anonyma kommer in här bara för att se bilderna på de avlidna.. när redax dessutom sagt att länkar till dessa sidor inte får förekomma!
 

Artiklar från Familjeliv