Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hoppas dem öppnar en ren sida

Skrivet av nettanu
som man kan gå in i och skriva om medkänsla för alla drabbade,den här har blivit så smutskastad på nåt sätt,dem kunde döpa den till bråket om vad som är rätt och fel i asienkatastrofen istället.
Hur ska en som blivit så drabbad orka vara på denna sida och skriva om sin sorg?
Hur ska dem som är drabbade kunna våga öppna en rad,för där kan det stå precis vad som helst.
Nej jag hoppas att det kommer ett nytt snack och ni som vill fortsätta att käbbla om rätt och fel kan ju stanna här.
Men givetvis ska ni också kunna gå in och visa eran medkänsla i ett nytt ämne,men låta bli att skriva alla hemskheter och spekulationer där, ifall dem på föräldrarnätet öppnar en sån.
För som jag läst så finns det drabbade på ett eller annat sätt,som mår dåligt av att vara här inne och läsa om alla spekulationer och beskrivningar och adresser som cirkulerar.
Tänk er själva ifall ni skulle drabbas av nåt sånt här,skulle inte ni vilja ha ett ställe där det finns bara godhet och medkänsla.



Svar på tråden: hoppas dem öppnar en ren sida

Tror ju tyvärr..

Skrivet av  J med N & M
inte att det blir mindre käbligt för att det postas ett inlägg var tionde minut typ om hur hemskt det är på den här sidan!
 

Hoppas denna sida försvinner

Skrivet av  Malin
Bara tänk er själva om någon, tex Werkelin som det skrivs mest om, går in och råkar läsa något här. Herregud, den ena diskussionen mer makaber än den andra. Vedervärdiga beskrivningar och spekulationer om hur en för dem helt okänd människa i omåttlig förtvivlan bör känna och tänka. Att folk inte SKÄMS!

Jag vet flera anhöriga och vänner på andra sidor här som uttryckt sin förskräckelse över denna sida. Nej, jag hoppas att den försvinner och de som vill uttrycka sina tankar och sympatier kan göra det inne på Synpunkter och medkänsla på Känsliga snack istället. Det görs förresten redan.

Det känns faktiskt rent oetiskt att ha denna sida kvar. Ska maila redax om detta omgående

 

Men varför fortsätter du bråkandet?

Skrivet av  snälla!
Sluta börja med detta tjafs hela tiden! Det verkar som om vissa VILL hålla igång bråket-varför? Nu är det ju mycket lugnare,då börjar du om igen..Eller någon annan.
 

Detta var till Malin alltså.imt.

Skrivet av  snälla!
s
 

Artiklar från Familjeliv