Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi har kommit fram!

Skrivet av MammaDonna
Vi har klarat av flygresan!!
Det gick mycket bra for joshua och vi behovde inte ta till nagot medicin!!!Lillebror daremot kraktes pa planet och Joshua var sa aklad (tyvar sa har inte min brors dator svenska bokstaver.)Vi tar det lungt och forsoker vana oss med tidskillnaden och kultur shocken *fniss*.Till och med jag som ar amerikan ar lite shockad:O)
Joshua blir valdigt oroligt nar vi ska kora bil eftersom vi hittar inte vart vi ska. Det ar lange sen vi hade semester och var tvungen att andra vara liv. Det mesta ar annorlunda och det ar inte bara joshua som ar rutinbunden *fniss*.Har har de en liten gullig hund och en ilsken katt. Sa joshua roar sig med de.Han har hittat en ny plats for sina traffik sandningar,framfor en elektrisk trumsett. Vi horde honom prata och sen forstog vi att han har hittat sin plats har:O)Han bede mig igar "snalla mamma kan inte Jag ga lagga mig nu?" Nej svarade jag du maste vanta tills kl 20. Kl 19:56, "snalla mamma nu da?" Ok. Om det vore sa hemma ocksa!
Hoppas ni alla ha det bra!!!
Grattis ifos till bebisen!!
Glom inte att ANDAS DJUP!
Svar på tråden: Vi har kommit fram!

Vi saknar dig!!! (imt)

Skrivet av  Ting
 

Kul att

Skrivet av  Lejonmamma¤
höra av dig bortifrån fjärran land. Ha det nu så kul!
 

Toppen att resan gick bra!!

Skrivet av  Tigeröga
Dert blir säkert en härlig upplevelse för hela familjen!
 

tack

Skrivet av  ifos
nu sitter jag och skriver med en hand, den andra är upptagen av lillebror, struntar därför i stora bokstäver.
kul att det går så bra med resan. rent spontant känner jag att det måste vara kul att resa med en person som joshua, han ser ju saker som andra kanske inte tänker på eller på samma sätt. jag reste mycket innan jag fick barn, men tycker att det är jättekul att återse platser med barn. london t.ex. är ju inte samma london när man är där som 20-årig singel, eller då man är där mer än 10 år senare som småbarnsförälder. min son, som inte har problem med miljöombyten, planerar en resa till mumindalen i sommar, samt till kanarieöarna och australien något annat år. jag tycker det är så kul, för att resa är ett intresse som vi då delar hela familjen.
 

Härligt!! :-)

Skrivet av  Fredetta
Att höra att resan gick bra för Joshua och att ni inte behövde ta till mediciner.

Roligt att du hör av dig från Staterna så vi inte får abstinensbesvär här hemma!

God Jul och Gott Nytt År!

Och glöm inte att andas djupt!

Kram
 

Härligt

Skrivet av  Helena B
att det har gått så bra hittills! Hoppas ni får en härlig semester!