Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hm.

Skrivet av Micaela
Hur gamla är era barn?
Svar på tråden: hm.

Mina söner är 11 och snart 14...

Skrivet av  loppran
..och så har vi en liten sladdis på två år. De stora hör hit, då de har AS resp. autism, och lillebror räknar vi som N.T.V. (Normal Tills Vidare) :-)
 

Mina flickor

Skrivet av  Helena B
är 8 år, 6 år och 6 år. En sexåring har autism och den andra sexåringen har lindrigt förståndshandikapp med autistiska drag. Åttaåringen är normalstörd, men matvägrare...
 

Tårtan är tre år* imt*

Skrivet av  Tårtans mamma
.
 

Mitt barn är 12 år.*imt*

Skrivet av  Lejonmamma¤
.
 

Hej!

Skrivet av  Dizzycat
Jag skriver härinne om min tjej som är 4 år (hon har diagnos autism) och om min 12-åring som inte har diagnos i dag, men har snurrat runt i vården en del...
 

Mina flickor är

Skrivet av  Fjärilens mamma
7 år (Fjärilen) och 3 år (Lillgeten).
 

Mina är pyttesmå...

Skrivet av  Mammuten
Fabian (som inte har någon diagnos ännu, men vars sätt att vara påminner _starkt_ om en aspergare) är bara 4.

Lillasyster Bella är 1½ och även om jag tycker att hon påminner på många vis om sin bror är det på tok för tidigt att säga något om i fall hon kommer att ha samma svårigheter som han med t ex att leka med jämnåriga.

Sen skriver jag i bland om en liten flcka som numera är en 36-åring, nämligen jag själv. Jag hade rätt många drag åt det autistiska som barn. Numera är jag bara envis och lite egensinnig, men det autistiska inom mig är rätt svårt att se :-)
 

Vildhästen är 10 *imt*

Skrivet av  Vildmärren
.
 

Artiklar från Familjeliv