Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Önskar Er alla en Riktigt God Jul!!

Skrivet av Tigeröga
Innan jag fortsätter med julstöket vill jag sända mina varmaste tankar till alla Er som kämpar "därute". Julen brukar vara en jobbig tid för våra barn (- och oss) - denna väntan och undran, tjat och besvikelser, stress och svårt att hinna med, räcka till... Rutiner som bryts, det brukar vara mycket konflikter, bråk och tårar som fälls.
I år är det första året som sonen har en bra medicinering. Han tjatar inte hälften så mycket och vi har inte haft några stora konflikter (än..).
Hoppas Ni Alla får lite julefrid och kan möta nästa år med tillförsikt!
Kramar till ER ALLA!
Svar på tråden: Önskar Er alla en Riktigt God Jul!!

Tack och god jul till dig

Skrivet av  mamma S
Vi har det rätt lugnt här hemma, men så har det varit hela året, definitivt det bästa hittills.
Visst är det jobbigt att vänta och till råga på allt firar S födelsedag i morgon, men det går faktiskt riktigt bra. Nu ska jag börja skilja ut födelsedagspresenterna från julklapparna. Brukar köpa en stor hög och sen dela upp det strax innan.
 

Tack detsamma! imt

Skrivet av  Fredetta
.
 

GOD JUL! till dig också, och till alla andra.

Skrivet av  lillans mamma
Lillan är för liten och för ointresserad för att bry sig om julhysterin. Vi kommer att vara hemma för första gången sedan jag och min man träffades (15 år sedan) just för att det ska bli så vanligt som möjligt för lillan.
 

God Jul och Gott Nytt År

Skrivet av  fnags
det märks redan efter 2 dgr att det är jullov och att rutinerna ändras...trots allt har vi det lugnare nu än vad det har varit så...
Kram
 

Artiklar från Familjeliv