Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla goa men kanske speciellt gbgare

Skrivet av Ewa
En träff i januari skrev du K2 och det hade varit jättebra! 29 januari eller något sådant vad tror ni om det? Jag tänkte ta med en annan mamma som inte har råd med dator härifrån där jag bor. En dotter med atypisk autism+adhdm en son med utredning på g och ensamstående. Jag känner att hon behöver oss. Själv behöver jag träffa er! Efter senaste omgången med dottern så känns det som jag ger upp....Nu får någon annan ta över kampen om en vettig skolgång för henne. Hon är ju sannerligen värd det man undrar bara hur det kan skita sig gång på gång.....Mammuten förresten jag sitter med frågorna äntligen. Jag mailar dem till dig och Miccan så ser du hur jag tänker. Kram allihop med förhoppning en en LJUS vår snart....
Svar på tråden: Hej alla goa men kanske speciellt gbgare

Ja tack

Skrivet av  Mamma Eva-i julträsket
Gärna en träff 29 januari!
Just nu har jag en önskan inför nya året
*inga överraskningar
*inga helger,lov eller semestrar(läs avbrott i rutinerna)
Håhåjaja...visst vore det tråkigt men en klart mer psykiskt balanserad tillvaro....
Det låter bra att du tar med din väninna.
Vi återhörs väl närmre....
God fotrsättning och med önskan om att det löser sig med din flickas skola!!!!!!(Innerligt förhoppning..)
 

jag är med... hoppas jag!

Skrivet av  Trollmor
men bara ni säger vart o när så ska jag nog försöka släpa mig själv dit! Behöver er tror jag!
God förtsättning föresten!
Kram alla
 

jag vill......

Skrivet av  Nickan
också gärna vara med, fast Putte har ju ingen diagnos än. Utredningen börjar i januari.
 

Hej Nickan!

Skrivet av  tanten
Skönt att det gick bra i helgen.
Håller tummarna för er med jämna mellanrum.
Ser att ni i GBG med omnejd kanske ska träffas.
Du får gärna lämna ut min mejl-adress till andra om det är någon som skulle ha glädje av det. Du vet ju vad jag sysslar med.
Kram på er och gott nytt år!
 

Är det väldigt långt för dig tanten?

Skrivet av  Ewa
Du är såklart välkommen du med!
 

Tackar ödmjukast, men

Skrivet av  tanten
hur roligt det än skulle vara så känns 40 mil lite långt....
Men man vet ju aldrig, kan jag ha en stående inbjudan kanske....?
Det hade verkligen varit roligt att få träffa er, de flesta jag har kontakt med ser jag ju aldrig!
Men som sagt, vem vet.
Ha det så trevligt på träffen!
 

Hej!

Skrivet av  Nickan
Tack så mycket för tumhållningen den kan behövas.....
Det är guld värt att det finns sådana som du ute i vårt avlånga land,det är nog många som skulle bli hjälpta av ditt " pushande"
Gott nytt på dej själv!!!!
Kram!
 

Jag kan & vill!

Skrivet av  K2
Jag tycker att det låter bra den 29 jan. Vilken tid passar?
 

Vad tror ni om tolv ett nånstans?

Skrivet av  Ewa
Kul Nickan om du känner för att komma. Du är så JÄTTEvälkommen. Min mail är [email protected].
 

Då får också jag vara med..

Skrivet av  Micaela
på träffen..?

Ge inte upp morsan! :P
Jag hjälper dig...eh..på nåt sätt.