Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Usch!!!!!!!

Skrivet av Nickan
jag satt och läste mitt inlägg längre ner på sidan.
"jag blir så trött". Jag skäms nästan,låter ju som en gnällig småunge...... Alltså jag ber om ursäkt för mitt inlägg, men ibland kan ju även den bäste flippa ur.
Kan ju rapportera att Putte uppförde sig som en liten ängel när han var med pappa på jobbet. Han fick skruva,spika o banka och klättra på stegar mm, han var på ett strålande humör hela dagen!
Idag har jag skjutsat Putte och en kompis till skateboardhallen där dom var i flera timmar. Jag hämtade hem två trötta lyckliga "svettbomber".
Imorgon ska dom dit igen.
kram och ett "gott slut" på det gamla året!
Svar på tråden: Usch!!!!!!!

Kram själv! Och skriv av dig bara!

Skrivet av  tanten
Det är absolut bästa sättet när det känns sådär!
 

Hej tanten!

Skrivet av  Lejonmamma¤
Vad klok du var inne på våra barns skola. Hoppas hon tar åt sig det och slutar debatten. Klokt av dig!
 

Hördu, du var rätt klok själv!

Skrivet av  mamma S
Det var ett fint inlägg av dig som jag läste där idag. Tack!
 

Tack vad gullig du är!

Skrivet av  Lejonmamma¤
Jag tyckte om dina inlägg också. De var så kloka och sansade. Jag tänkte: Vad duktig du är som orkar förklara. Först tänkte jag inte lägga mig i (orkade inte blev bara deppig av vad endel skrev och så var ni flera stycken som skrev så jätte-bra) men sen kunde jag inte hålla mig. Undrar vilken det var du läste då jag är inte helt stolt över det sista inlägget jag gjorde.
 

Inlägget

Skrivet av  mamma S
som jag läste senast och tyckte om var den som du hade rubricerat "Jag tycker inte att", men sen finns det säkert annat klokt också. Men jag skriver nog inte mer till Eva E för jag tror inte hon tar emot några argument, utan har gått i försvarsställning och baklås totalt. (Och så måste jag jobba också!)
 

Ok tack!

Skrivet av  Lejonmamma¤
Nä jag har också hoppat av. Har kommit fram till samma sak som du. Allt klokt som behöver sägas är redan sagt nu är det bara pajkastning och ältande kvar. Vill hon ta till sig och göra nå\'t konstruktivt så finns redan allt material där. Kram och tack!
 

Hej Lejoninnan!

Skrivet av  tanten
Ja, det sades mycket klokt i den debatten, inte minst du själv bidrog på ett bra sätt.
Det är alltid tråkigt när en debatt blir så infelterad som denna. Det är ju lätt att förstå hennes upprördhet, men svårare att hon är så fixerad i den och går över i sarkasm och ren hånfullhet ibland.
Den som det är mest "synd om" är ju pojken eftersom ingen tycks kunna ta itu med problemet på ett kraftfullt och konstruktivt sätt.
 

Japp

Skrivet av  Lejonmamma¤
Håller med dig. Och tack för feedback.
 

Kram! Och Gott Slut själv!*imt*

Skrivet av  Lejonmamma¤
.
 

jag läste vad du skrivit

Skrivet av  minix
och jag tycker inte att du är gnälligare än nån annan av oss det är ett måste att få skriva av sig ,,jag skulle bli tokig om jag inte skulle få skriva av mig,,det du beskriver upplever jag oxå det där att aldrig få vara i fred och få intressen och det där att vara fixerad vid att äta min son har asperger+add
där ett tag trodde jag att han kom från en annan planet än vi
kramar/minix
 

Och Nickan!

Skrivet av  Lejonmamma¤
Det här ska ju fungera som en ventil så känn dig inte dålig för att du pyser lite. Visst blir man glad när ens barn kommer hem och är trötta lyckliga svettbomber. Man är lycklig för att de har intressen och kompisar och har roligt. Kram!
 

Artiklar från Familjeliv