Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej allihop...

Skrivet av Anette R
Vi kom hem i måndags efter att ha varit i Marocko en vecka....Vi har haft det jättebra och ungarna har stormtrivts...Sonen var nära att bli påkörd då han ena sekunden stod bredvid mig och nästa sprang rakt över gatan!! Hade han själv inte sett bilen och stannat så ......Hu hemska tanke!!! För en gångs skulle lärde han sig en läxa och höll oss i handen resten av veckan....

Sedan vi kom hem har han varit hemsk!! Förlåt ordvalet! han har tagit igen allt de senaste dagarna. jag blir galen....men på måndag börjar dagis och det blir vardag igen....

Dottern var lite dålig en morgon med sina synbortfall hon får ibland och sedan fick hon huvudvärk och mådde illa. fick alvedon och efter att ha sovit en stund och druckit två glas cola så mådde hon bra...
Hon ska få melantonin nu i januari och jag har ett par kvällar fått ge henne theralendroppar för att hon ska få sova ut. men nu ligger hon och får panik i stället på kvällen för hon är så rädd att hon ska somna innan hon hunnit läsa ut sin bok.....vad gör man!!! har ni problem med barn som inte VILL sova!!?
Hon vill aldrig nånsin gå och lägga sig hur trött hon än är...Hon erkänner aldrig att hon är trött. Precis som om hon inte vet hur det känns....
vi glömde ta med bok till henne och hon fick utbrott i Marocko för hon läser ju alltid när hon lägger sig....Det slutade med att hon fick läsa turist infon vi fick på bussen....

Kram Anette
Svar på tråden: Hej allihop...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv