Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Happy new year!

Skrivet av Pussgurkan
Det är ca 1 tim och 15 min kvar till det nya året. Här sitter jag framför datorn och är megatrött. Har slumrat en stund på soffan innan.

Vi vet inga som vi kan fira nyår med och vi kände inte heller för att åka iväg någonstans eller ställa till med nått här hemma. Jag är gravid i vecka 33 och är jättetrött och otymplig hela tiden. Vi ordnade till en mysig middag till oss själva istället tidigare nu ikväll innan vår underbara son skulle lägga sig. Där satt vi alla tre och småfirade nyår med kycklinggryta. Jag åt alldeles förmycket, kan inte böja mig, smårapar hela tiden, barnet i magen hickar hela tiden, jag kan knappt andas. Men gott med mat är det allt ibland.

Några smäller raketer redan här utanför. Vissa har hållt på med det hela kvällen. Man kan undra om dom kommer att ha några smällare kvar vid 12 slaget sedan. Det låter som om vår lille älskling på 14 mån håller på att vakna nu också när dom smäller så utanför. Undra hur det går sedan då när hela samhället förmodligen smäller raketer?

Ja ja, gott nytt år på er alla gravida här inne och era familjer och även alla ni andra också. Hoppas att ni har en trevlig nyår med go mat osv.
Svar på tråden: Happy new year!
Inga svar finns