Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad 17 gör man en dag som denna?

Skrivet av Marie & Johanna
Regnet vräker ner och vi har inte en endaste lite plan vad vi ska göra!!

Vi vill helst vara lite ute oxå och visst går det trots ösregn men det är inte såååå kul =(

Tips tips??
Svar på tråden: Vad 17 gör man en dag som denna?

och Åsa

Skrivet av  Marie & Johanna
jag tänker inte sortera kort =O)
 

:-)

Skrivet av  Åsa & Alexander
Inte?! Ja, här börjar jag närma mig något slags "slut" på eländet... tror jag! Jag har faktiskt inte vågat titta ordentligt än! Vill få vara glad att bröllopsalbumet är klart så här snart efter... hrm.. snart 6 år :-)

Vi var på museum idag. Först Östasiatiska och sedan Moderna. Alexander vill hävda att det var dööötrist men vid middagen pratade han massor om vad han sett och vilka konstnärer det var etc.. Så han tittade i alla fall! Jo, en sväng in på Arkitektmuseet blev det också!

 

Vi har varit

Skrivet av  ci, jonna & co
och röjt i arvegården, skitigt och äckligt:( Men lite kul saker hittade vi:). Nu har vi letat fram tändstickor, ljus och ficklampa+ kokt vatten och hällt i termosar för strömmen är nog på väg att rymma här. Attans oväder!!! Ett träd har redan blåst omkull här ute. Kvällsmaten har vi också klarat av nu. Kvällen blir väl framför tv:n/datan om det finns ström, annars kryper vi (jag, Jonna o Oskar) ner i stora sängen med ficklampa och bok:) I morgon ska vi åka på loppis hela familjen.
 

Tja...

Skrivet av  Å & M
här har vi julat ut, och bara slappat, sambon jobbar, och har jobbat sen 6.45 i morse, precis när dom skulle gå hem blev dom beordrade övertid...
 

Här har

Skrivet av  Helena, Bettan
vi knappt vaknat:-)) Men dagen inbjuder definitivt till kroppsövningar av olika slag med snöskottning som inledning och avslutning för de vuxna. Dessutom har snöslungan pajat så det är handkraft som gäller så när vi är klara fömodar jag att vi stönar och stånkar av träningsvärk i rygg,ben och armar:)))Ungarna är ute och leker i snön och vi skall bara ta det lugnt denna dag innan allt sätter igång igen.....
 

Åh *avis*

Skrivet av  Helen, Anton&Wilma
Jag vill också ha snö!!! Här är rena vårvädret! Barmark och sol. Rätt så mysigt iofs men inte i Januari! Då vill jag ju åka pulka och bygga snögubbar!

Blåser gör det också rätt kraftigt fortfarande. Inget emot vad det gjorde igår kväll och i natt iofs men tillräckligt mycket för att det ska vara otrevligt att vara ute.
 

Artiklar från Familjeliv