Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sitter här och väntar

Skrivet av Ebba m.3
på att telefonen ska ringa, syrran åkte in till förlossningen i natt... *hoppas hoppas* att allt går bra och så hoppas man ju lite att Engla får en tjejkusin, resten är ju bara killar ;)
Svar på tråden: Sitter här och väntar

Väntan är slut!

Skrivet av  Ebba m.3
Nu har Engla en liten tjejkusin! (och Isak och Elias också såklart!*):))
 

Grattis till kusinen!!!

Skrivet av  Helen, Anton&Wilma
Skönt att allt gick bra.
 

Tackar tackar! *imt*

Skrivet av  Ebba m.3
.
 

Grattis!

Skrivet av  Åsa & Alexander
Jag lääängtar till juni då jag blir moster... Snart ska jag börja shoppa till bebisen! :-)
 

Var och shoppade

Skrivet av  Ebba m.3
lite till Bebisen idag, men kom på att hon inte behöver så mycket eftersom hon får ärva allt av Engla. Men lite kläder blev det ju ändå såklart :)
 

Grattis till kusin-tjejen!

Skrivet av  Linda & Oscar
Mysigt värre vill jag lova :o).

kramis
 

Ja, mysigt mysigt.

Skrivet av  Ebba m.3
Ska nog ta bilen och åka och snusa lite på henne i helgen, ska bara dumpa man och barn först *S* Syrran tyckte att jag på sin höjd kunde ta med Engla. för att det inte skulle bli så livat. Hmmm, säger hon som kom med sina 2 vildar när Engla var nyfödd... men jag är inte långsint, så inte tar jag med mig mina vildar inte, nej då ;).

Har helgen varit bra? Fortfarande datatrubbel hemma?
 

Datorn är dum hemma hos mig

Skrivet av  Linda & Oscar
eller så kan det bero på användaren vad vet jag :o)
Storm i helgen och Dakar på TV, alltid nåt sa sonen.
Samme son tyckte att jag kunde struntat i att meddela honom att Mattias Ekström och Tina Thörner är sambos, när vi tittade på sammandraget från Dakar igår och vi pratade lite om Svenska Rallyt *s*.
 

Grattis

Skrivet av  Marie & Johanna
moster Ebba o kusinerna =O)
 

Tack :) *imt*

Skrivet av  Ebba m.3
l
 

åh vad mysigt

Skrivet av  Charlotte
bor de i närheten så ni kan träffas ofta? Själv träffade jag en liten 7-veckors igår...nu längtar jag till april!!!
 

Nja, inte såå nära

Skrivet av  Ebba m.3
men vi ska nog dit i helgen (Lidköping). Ska bli mysigt att hålla en så liten igen, kan tänka mig att min lilla Engla helt plötsligt kommer att kännas stor.
Förstår att du längtar efter din bebis nu, och det blir ju mysigt med en vårbebis igen.
kramkram.
 

Grattis!!

Skrivet av  Krister & Emma
För Emmas del är det precis tvärtom - hon har bara tjejkusiner. Jag hälsade på hennes yngsta kusin (drygt 2 månader gammal) igår.
 

Jo, visst är det

Skrivet av  Ebba m.3
lustigt att det alltid verkar bli övervikt åt nåt håll? Alla mina kompisar har typ bara killar också, så det är ju jättekul att det börjar komma lite tjejer med.
Tack för grattis!
 

Åh, grattis

Skrivet av  AmMoE
till den nya familjemedlemmen. Så mysigt med småkusiner! *vill oxå ha*
 

o förresten!!

Skrivet av  AmMoE
Har tösen något namn än?
 

Japp, det lutar starkt

Skrivet av  Ebba m.3
åt "Joy" och Victoria i andranamn. Kort och bra namn tycker jag, lätt för småkusinerna att säga också ;)Tack för grattis.