Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I lördags var Alexander

Skrivet av Charlotte
på sin första hockeymatch. Vi tog bussen ner till Jönköping han o jag och följde med morfar på HV-Färjestad. Synd att det inte blev några mål bara...

Han var superduktig, bara man matade honom med lite korv i pausen *s*

Se´n sov vi hos mormor o morfar i stormen och igår tog vi bussen hem igen. Synd att man inte gör saker oftare med bara den ene, de behöver det så väl. Han var verkligen jättemysig hela helgen. Se´n hann han inte hem förrän det blev bråk igen *suck* Snacka om labil ålder...
Svar på tråden: I lördags var Alexander

Ljuvligt

Skrivet av  AmMoE
att göra något kul med ett av barnen!!! Melker blir oxå så trevlig, mogen och alldeles underbar när man är ensam med bara honom - för att sedan bli ett litet monster när brorsan är i närheten... den syskonkärleken :-)

Ni skulle sett LHC istället, när de vann (var det mot Timrå?) med 8-2!!

(PS: Jag är så avis på dig som snart har en bebbe att gosa med - man kanske kan få lukta lite fram emot sommaren??)
 

varför vänta till sommaren?

Skrivet av  Charlotte
Ni är välkomna ut närhelst ni har tid, men du hoppas kanske att maj blir sommar :)

 

Med det här mildvädret så

Skrivet av  AmMoE
räknar jag med sommar redan i mars *s*
Nävars, men jag tänkte att man kanske vill ta det lite lugnt och träffa de närmaste innan "ytliga cyberbekanta" kommer och luktar ;-)
Men jag kommer gladeligen när jag än får! KAN faktiskt tänka mig att träffas även innan, för det var ju SÅÅ länge sen. Kanske Helen skulle vilja hänga på oxå!?
Det värsta är ju att få ihop det med tiden när man jobbar jämt o ständigt... Men mitt vik går ut siste feb, så sen kanske jag har hur mkt tid som helst :-/

Vi håller ju kontakten här!
 

Och Anton...

Skrivet av  Helen, Anton&Wilma
var på hockey i torsdags tillsammans med Mattias och såg LHC spöa Malmö! :-)

Ja visst är detta en aldeles ljuvlig ålder... ;-) Så "stora" och ändå så små fortfarande.
 

Vi har funderat på

Skrivet av  Charlotte
att ta honom på en LHC-match, men det blir så mycket dyrare. HV-biljetterna får jag liksom direkt i handen *ler* Se´n tillkommer visserligen resan men å andra sidan får man god mat med :)
 

Oscar var och såg HV

Skrivet av  Linda & Oscar
spöa Luleå sist det begav sig och det med 5-1 om jag inte minns fel :o)
Moffa Jörgen har ju loge numera så med lite fika och lite röra på sig så brukar det gå så bra så.
Herr Svahn har fastnat för Fredrik Olausson och skrattade gott åt mig i helgen när jag sjöng HV-låtarna högt för honom och hans kompisar som såg mer förskräckta ut än roade.
 

Artiklar från Familjeliv