Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

"Sytrådar" som sticker ut vid nästa graviditet?!

Skrivet av Lilla Pu (v.17)
Är medellinjesnittad (mars-00) och är nu gravid i v17. Sedan några veckor tillbaka har jag fått 2 st vad jag först tänkte var finnar vid sidan av snittärret. Har iofs reagerat på att det kändes som en liten kort plasttråd som stack ut men tänkte sedan att det var inbillning. När jag var hos bm idag sa hon då hon tittade på magen att det kanske var trådar sedan snittet som krupit ut nu när magen börjat växa ordentligt. Låter helläskigt! Någon som hört något liknande? Är det farligt?!
Svar på tråden: "Sytrådar" som sticker ut vid nästa graviditet?!

men vad läskigt..........

Skrivet av  Linda (med Tova-00) + bebisen v.15
vet inte om jag är sydd eftersom de sa att jag var tejpad och jag såg inte skymten av några stygn....
Men de måste ju ha sytt inuti magen på livmodern och så ...
Hoppas inte det tränger upp några trådar här, det var 20 månader sedan jag snittades
 

Likadant här....

Skrivet av  Lisa
Jag är i ochför sig inte gravid nu, men jag blev snittad 010627. Efter detta var jag tillbaka på BB och tog stygnen. Har varit tillbaka till hälsocentralen 2 ggr och till BB 1 ggr efter detta för att ta bort ytterligare stygn. Nu har jag i dagarna upptäckt 2 stygn till somm ligger väl synliga alldeles innanför huden. Ska ringa till HC imorgon igen. Inte nog med att jag har dessa stygn kvar, det gör förbaskat ont också. Verkar som om det aldrig ska ta slut....
 

Artiklar från Familjeliv