Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anna Maria med Li

Skrivet av Kristin m. Alva 020524
Hej, ja va kul att de föddes nästan samtidigt! Jag mår ganska bra. Öm i magen såklart, men det får man stå ut med:-) Jag undrar bara när det har läkt helt, tycker att det e så jobbigt att inte kunna ha några "vanliga" byxor på sig. Amningen e lite jobbig oxå tycker jag, men det blir nog bättre med lite träning:-) Hur e det med dig?
Kram
Svar på tråden: Anna Maria med Li

Hej

Skrivet av  Anna Maria med Li
Min amning börjar funka jättebra nu, såren börjar läka och jag använder en amningsnapp just nu när jag ammar. Den fungerar jättebra och hon suger precis som innan, fast nu får mina sår chans att läka iaf.

Jag är oxå öm i magen och känner nu hur det börjar läka, dvs sticka,klia i såret. Jag längtar tills dess att kan gå längre promenader, som det är nu så gör det för ont helt enkelt=( Jag vill verkligen ut och röra på mig så jag får chans att komma i form igen, känner mig så lat som bara är inne nästan hela tiden.

Li sover jättemycket och även ganska länge, tex på nätterna så behöver jag bara amma henne en gång, vilket gör att jag vaknar utsövd och jättepigg. Just nu känner jag mig mycket piggare än vad jag gjorde innan snittet. Hur ofta ammar du Alva, sover hon bra på nätterna?
 

Artiklar från Familjeliv