Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

34 dagar....

Skrivet av Annika & Nelly & bebis snitt 25/9
är det kvar till dagen B som i bebis! Igår var vi hos läkaren och fick snittdatum, så nu är det spikat och klart när bebisen ska få flytta ut ur magen! Torsdagen den 25 september är det dags såvida den inte får för sig att titta ut i förväg. Känns pirrigt, nervöst, spännande och totalt overkligt. Tänk, om 34 dagar är jag tvåbarnsmamma!!! Nu börjar det definitivt bli svårt att blunda för verkligheten ;0). Det var ju inte alls länge sedan jag testade positivt och jag fattar inte vart tiden tagit vägen. Samtidigt måste jag erkänna att det ska bli skönt att få tillbaka min gamla kropp (eller åtminstone bli av med en del av den nuvarande...). Nu har nedräkningen börjat på allvar i alla fall! Lite kul också att det blir 25/9 eftersom det var mitt gamla bf med Nelly. Hon valde dock att titta ut redan den 20/9 men de kommer i alla fall båda att vara födda på en torsdag.
Svar på tråden: 34 dagar....

Whiii!!!

Skrivet av  bodil & alexander 010727
REDAN!!!! herregud jag har ju följt dej med spänning.... men oj vad fort det har gått!!! *ler*

ska komma ihåg att hålla tummarna alldeles extra den 25/9!!!!

vad kuligt att dom blir torsdagsbarn båda två...

*kramkram*
 

Tack! :0) imt

Skrivet av  Annika & Nelly & bebis snitt 25/9
xxxxxxx
 

Ååååh, vad spännande!

Skrivet av  Åsa m Agnes och mini 5/10
Kan inte föreställa mig hur det känns att ha ett så spännande datum uppskrivet i almanackan!!!
kramis
 

Artiklar från Familjeliv