Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ango

Skrivet av Mia m Athena o Cassie + plan snitt 28/6
Tack, mötet på SÖS gick kanon.
Jag kommer få snittas där (tillhör ju egentligen KS).

Men snittet kommer bli den 28:e juni, bara 7 dgr innan bf. Känns lite nervöst eftersom det är nr 3, och att jag har så kraftiga förvärkar redan.

Läkaren sa att eftersom jag ej öppnats helt någon förlossning så sa hon att jag garanterat hinner fixa barnvakt och ta taxi in om det skulle starta innan.
Första ggn så låg jag 60 timmar på bb innan dom akutsnittade mig, och andra ggn så snittades jag exakt 7 dgr innan bf också.

Ja, nu har jag i alla fall ett datum, och ska försöka slappna av och se fram emot kommande snitt.

Denna gång får jag ej göra bikinisnitt, utan medellinjesnitt pgr av tidigare komplikationer o sammanväxningar, men det är skönt att veta redan nu att det blir sånt snitt, så jag slipper bli överraskad.
Svar på tråden: Ango

Vad skönt att

Skrivet av  Ango
du har fått svar på dina frågor. Det låter ju lugnande att du säkert kommer ha "gott" om tid på dig _om_ det skulle sätta igång långt innan!

Jag hoppas jag ska få tid till läkaren när jag går till min bm imorgon, så jag också får diskutera mitt kommande snitt snart. Får se imorgon vad bm säger (om hon ens tycker det är befogat med ett tredje snitt, för hon har aaaaaaaldrig hört talas om att man vanligen får snitt tredje gången *suckar tungt*)!

Kramisar
 

Artiklar från Familjeliv