Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blev snittad för 3 år sedan....(långt)

Skrivet av Anki
Allt gick jättebra och jag var snabbt upp och promenerade. Tiden gick och allt kändes bra, men ibland kände jag liksom ett hugg i buken, speciellt när jag hostade och nös. Nu 3 år senare har det blivit mycket mycket besvärligare. Jag har ofta ont i buken, kan knappt vända mig i sängen, kan inte lyfta saker utan att det tar ont mm mm. Var till vårdcentralen och läkaren misstänte ett bråck. Skickade en remiss till röntgen för ett ultraljud. Nu har jag varit där och det visade sig vara ett vätskefyllt bråck 4x2cm stort. Nu väntar jag på en ny tid på röntgen (skiktröntgen/magnetröntgen) för att dom ska kunna se hur djupt det sitter, läkaren tror att den sitter ytligt eftersom jag kan känna den ibland när jag ligger ner. Sen lär det ju bli operation.

Vill med min berättelse säga att, ring läkare om ni känner att något inte känns rätt efteråt. Vänta inte så länge som jag gjorde, för det går inte över av sig själv om det är ett ärrbråck.

*kram*
Svar på tråden: Blev snittad för 3 år sedan....(långt)

ussh

Skrivet av  silvie& Maya
så tråkigt att det skulle drabba dig..och så efter 3 år, hoppas du blir bra snart igen och tack för rådet. man hoppas ju att sånt inte drabbar en..
kram
 

Op ett ärrbråck i slutet av Aug i år!!

Skrivet av  ...
.