AAJJJ |
|
Skrivet av | mia och filip |
Vi kan knappt ta i Filip längre så vrålar han AJJJe det gör ont, släpp mig. Går väl an när man är hemma men ute bland folk kan det ju bli lite pinsamt. Har ni haaft några liknade händelser. Vi tar aldrig i honom så hårt att det gör ont. Det behöver inte helelr komma med en gång utan vi kan ha skickat in honom på sitt rum och stängt dörren honom och sen efter 5 sekunder hör man ett illvrål. Första gångerna trodde vi att han gjort sig illa men inte att satt rakt upp och ner på sin säng. |
|
Svar på tråden: AAJJJ | |
|
|
Slå inte mig! |
|
Skrivet av Lena | |
I somras hade vi gått i land på Fjäderholmarna på en jättesmal brygga precis nedanför uteserveringen. Jag blev tvungen att hålla i Sagas flytväst för att hon inte skulle trilla i. Då kved/tjöt hon "aaajjjjeee, slå inte mig..." så att alla som satt där hörde!!! Jaa, det var lite pinsamt det... :-) Annars har hon sagt "putta inte mig" och blivit ledsen ibland, när man har typ krockat med varandra. Men då tror hon ju verkligen att man _har_ puttat henne med flit. Så då är det ju bara att trösta och försöka förklara att det var en olycka. |
|