Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

4-års koll avklarad

Skrivet av Malin, Eric 9807, Filip 0003
Igår var vi på 4-års koll. Ingen stor grabb jag har. Han vägde 15.3 kg och var 101.5 cm lång. (Han har växt 8 cm på 1 år och gått upp 1.5 kg.)
Förutom det så kollade hon syn och hörsel, synen var OK, hörseln sådär, så den ska vi tillbaka och kolla igen.
Svar på tråden: 4-års koll avklarad

Här också

Skrivet av  Mallan m Pontus 9806 & Ester 0011
Pontus körde den stumma stilen när vi var på 4-årskollen.. Sa ingenting, vägrade rita när Marianne (som han känt hela sitt liv) var i rummet. Synen var tiptop men hörselprovet gick åt fanders. Vi fick komma tillbaka en vecka senare men han gjorde ändå inte rätt. Så nu ska vi tillbaka i december. Han skulle sätta i en gubbe i en båt för varje pip han hörde man han gjorde inte det, trots att man såg att han reagerade. Han pratar väldigt tydligt så hon sa att han uppenbarligen inte har något fel på hörseln, men hon vill ändå veta att han verkligen hör alla pip..

Han vägde 22 kg och var 113 cm lång *imt*

Skrivet av  Mallan
:-D

Även här

Skrivet av  Camilla m David 9807 o Sofia 0104
har vi varit på koll. Min vägde 16 och var 103 lång, så de verkar ju vara ganska jämnstora.

För oss gick resten av testet bra, utan att hoppa på ett ben. Så vi fick i hemläxa att gå hem och träna.

Nikes koll gick..

Skrivet av  Susanne o Nike
bra förutom syntestet som vi gjorde om även denna gång så gick det inte riktigt så bra som det borde, så dom skulle skicka en remiss till lasarettet. Lika bra att dom kollar upp det. Nike var 107 cm lång och vägde 19 kg, stora damen.

Samma här!

Skrivet av  Ella med Hannes 9806 o Holger 0201
Hannes var för en gång skull tillmötesgående.Så allt förflöt som det skulle.
Syn o hörsel var OK,men på min inrådan fick vi remiss till "ögat".Hannes har en tendens att skela när han är trött,har han fått efter mig.
Annars så var han 108 cm. lång o vägde 19 kg.

4-års kollen klar här med

Skrivet av  KIKI med Christopher 25/5-98 + 5 till
Christopher är inte helleren jättestor kille.
Han vägde 16 kg och var 102cm.
Allt det andra klarade han av galant.