6-års verksamheten (Lekis hette det på min tid) |
|
Skrivet av | Malin, Eric 9807, Filip 0003 |
Har ni fått någon info om det? Det enda papper vi fått var ett där vi skulle skriva i om våran 98 vill ha plats på fritids. Men borde det inte komma info om skola/ 6-års snart?? | |
Svar på tråden: 6-års verksamheten (Lekis hette det på min tid) | |
|
|
länge sen.. |
|
Skrivet av victoria | |
Här i sundsvall skulle man anmäla till den skola man vill ha (om man ej vill ha den tilldelade)i början av December. Men man kan nog ändra sig om så skulle behöva, det tar väl tid att pussla ihop alla klasser, räkna på fritids timmar etc. fråga på dagis, ring kommun eller skolrektorn. |
|
Redan klart! |
|
Skrivet av Lotta med Erik 9806 och Alva 9911 | |
Vi har haft överlämningssamtal på dagis med personal från skolan där vi föräldrar fick en kvart var att berätta tillsammans med kontaktpersonen på dagis om vårt barn. Ansökningarna skulle vara inne 15 februari. Det är kanske olika i olika kommuner men ring och fråga för säkerhetsskull. |
|
|
|
Här har det drullat in info |
|
Skrivet av Ariella m. Lovisa98 | |
Vart på ett föräldramöte oxå där rektorn informerade. Det var ett inför-möte fler möten kommer. | |
Konstigt! |
|
Skrivet av Ludvig98, Cornelia98 o Tristan03 | |
Här är vi klara med allt sånt! Och har varit iväg på informationsmöte också... Hade jag varit som du så skule jag kolla upp det där! Lycka till |
|
Vi fick inbjudan i januari |
|
Skrivet av Anna m Gabriel-98, Alexandra -00 och bf 27/2-04 | |
och sista dag för anmälan till skolan (förskoleklassen) var den 13 februari! I samma veva fick vi info om fritids. Låter konstigt att ni inte fått mer information - jag hade kollat upp det om jag var som du! | |
|
|
Har redan valt skola och får besked om någon vecka |
|
Skrivet av Mackan m Marcus | |
x | |
Vi också! *imt* |
|
Skrivet av Mallan | |
:-D | |
Vi har valt |
|
Skrivet av anette m emmie | |
Vi valde skola redan i november/december. Då fick vi hem en broschyr som beskrev de olika skolornas filosofi och inriktning pedagogiskt, den omfattade alla skolor i kommunen både kommunala och privata. I månadsskiftet mars-april ska vi få definitivt besked på var hon placeras. Vi bor i Göteborgsområdet. | |