visst är det härligt |
|
Skrivet av | Lisa m Saga 2/6-98 & Signe 15/4-01 |
och bara liiite stressigt med 5 veckor till jul! Hos oss har en del redan tjuvstartat och tänt utebelysning i ris och granar och det är sååå mysigt! saga håller på att längta ihjäl sej! | |
Svar på tråden: visst är det härligt | |
|
|
nästan 6... |
|
Skrivet av I.G m. Emma & Sofie | |
är det iallafall:-) Visst ska det bli mysigt! Längtar till 1:a advent!!! |
|
Igår var vi hemma |
|
Skrivet av Kristina | |
hos barnens farmor och farfar och farmor visade mig då en hel kasse full med saker som ska vara i flickornas kalendrar. Dessutom hade de köpt någon slags julgran i trä att ha på bordet och en massa annat. Och som vanligt hade de pratat om att i år ska vi minsann inte ha så mycket julklappar. | |
|
|
hihi + fråga |
|
Skrivet av I.G m. Emma 9806 / Sofie 0110 | |
men visst är det för mysigt med JUL!!! Längtar. När brukar ni sätta fram julpyntet? Kram I.G |
|
ute åker det fram |
|
Skrivet av lisa m Saga-98&Signe -01 | |
helgen innan advent hos oss och det som ska vara inne åker fram till advent. Å då tar vi fram ALLT. Jag tillhör inte dem som kan vänta och ta fram en del eftersom.. jag älskar julen och vill gärna hinna se alla tomtar länge så de åker fram samtidigt! Å andra sidan tar jag bort det snabbt också, dagen innan trettonhelgen åker allt bort, så är det vår ju! ;) | |
jag är likadan |
|
Skrivet av I.G m. Emma & Sofie | |
Fram med tomtarna tidigt! |
|
|
|
En del |
|
Skrivet av Kristina | |
åker fram till första advent = stjärnor, ljusstakat, julgardiner etc, men tomtar till det gör jag inte förrän någon eller några dagar före julafton. | |
jag vet... |
|
Skrivet av Lisa m Saga 2/6-98 & Signe 15/4-01 | |
jag är bara en sån hopplös julälskare! men det går som sagt var om redan till trettonhelgen!;) | |
Fast det har jag svårt för |
|
Skrivet av Kristina | |
Vi är otroligt tröga på att plocka bort julpyntet. Det brukar bli i slutet av januari, och det har hänt att julgardinerna avlösts av påskgardinerna *rodnar*. | |
|
|
Jag vet! |
|
Skrivet av Mallan m Pontus 9806 & Ester 0011 | |
Jag längtar också till jul! Vi ska åka bort över juldagarna så jag kommer tokpynta redan i nästa vecka, tror jag. Sen ska jag unna mig Amelia Jul också. Ångrar nu att jag inte tvättat fönstren före snön.. Men, men. Det är nog ingen som ser! |
|