Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så var det jul igen...

Skrivet av Camilla m David o Sofia
och den ständiga frågan "vad önskar sig barnen i julklapp".

Tycker att det är jättesvårt. David önskar sig förvisso en massa saker. Saker som han ser på reklamtv. Men som jag inte är lika säker på att han verkligen VILL ha eller att JAg har lust att någon ska köpa åt honom.

Vad önskar sig era små och vad ska de få?

Det enda jag vet säkert är beyblades, som upplever en renässans här i vårt hem. Samt lego. och så ska vi till Sälen över nyår så jag har satt honom i skidskola vilket får bli en julklapp det med.
Svar på tråden: Så var det jul igen...

vad hon önskar sej

Skrivet av  lisa mSaga980602 &Signe 010415
och vad jag önskar att hon önskat sej är lite olika... Men det blir en fairytopia barbie, pollypocket salong(?) kläder pyamas nåra böcker å en ryggsäck... Sen har de öppnat kalenderpaket hela december plus att de haft varsin prinsesskalender (ni vet, som "prinsesstidningen" fast en kalender man kunde beställa om man var prenumerant..så det blir en del ändå
 

Emma ska

Skrivet av  I.G
få (av oss och andra...det jag vet nu) Barbie-dvd, Bratznattlinne+trosa och linne, Barbiebil, cd-spelare + skiva, Bratzdocka och Råttspelet.

Sen har hon önskat sig My little Pony hästar, *glitter & glamour* som barnsmycken, prinsess-skor osv...
 

My little pony

Skrivet av  Camilla m David o Sofia
...var en bra idé! Ja, inte till David kanske, men hans lillasyster. Vet du var man får tag på sådana? Någon tipsade om Coop och någon drive där, vet du om den pågår fortfarande?
 

jag har sett

Skrivet av  I.G
på Maxi...och Toys R us...men tror de flesta har dom! Det finns både billiga och dyrare lite finare hästar med glitter och så...
 

Tack (imt)

Skrivet av  Camilla m David o Sofia
n
 

Artiklar från Familjeliv