Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hejsan!

Skrivet av marikaL m fem
Har skrivit på några ankomstgrupper under årens lopp men aldrig tagit mig till "våra barn" grupperna men tänkte försöka börja så smått :)

Har iaf bl a en -98 sommartjej, Isabella som föddes i v30+5 i juli. Hon är en docksöt liten tös som helst leker med kompisar heeela dagarna, älskar att springa/cykla/åka skridskor/skidor och att leka, rita pyssla... hon har inga som helst sysselättningsproblem bara hon får nån med sig *ler*

Och så har en storebror på 10, ett par tvillingbröder på snart 2 och en lillasyster på 6 månader :)

Bild på unghögen finns i infot för den som vill kika :)
Svar på tråden: Hejsan!

Vilken härlig samling

Skrivet av  Kristina S
tomtar du har! Och vilken rikedom med så många barn! Jag gissar att du blev ganska förvånad när du gick över tiden med lilla femman. Själv har jag Moa, född 17 juli, och lillasyster Agnes, född i maj 02. Vi bor strax söder om Stockholm och jag jobbar med interninformation och marknadsföring på ett stort företag.

Välkommen till oss!
 

Hejsan!

Skrivet av  marikaL m fem
Och jodå, jag hade ställt in mig på april nångång, var glad om jag skulle gå till maj och så får man gå och nästan avlida av väntan till mitten på juni, det blev en erfarenhet rikare ;)

Jag jobbar ju inte alls just nu, men ligger lite i bakvattnet och tänkte haka på att jobba med marknadsföringen lite mer på biblioteket jag jobbar på när jag går tillbaka till jobbet efter senaste mammaledigheten här :) (är bibliotekarie och jobbar en del med externa och interna webben också)
 

VÄLKOMMEN!

Skrivet av  Lisa m Saga 2/6-98 & Signe 15/4-01
själv heter jag Lisa, har två töser, 6,5 och 3,5 år. Jag är förskollärare. 33 år, och gift sedan 13 år... Ja, det var lite om mej, så välkommen i gänget!
 

Tack :)

Skrivet av  marikaL m fem
kul med välkomnande, får se om jag kan tillföra snacket nånting - kul iaf att kunan rådbråka med andra föräldrar som har ungar i samma ålder :)
 

Artiklar från Familjeliv