Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gör era barn

Skrivet av Jånie & Jacob + 4 till
något på fritiden?
Jacob har börjat på innebandy som han älskar och så är med i nying.
Svar på tråden: Gör era barn

Jadå...

Skrivet av  Anna m Hampus Bf 6/4
Under sommaren har Hampus spelat fotboll 2gr/vecka och nu har hockysäsongen börjat så det blir lördag och söndag. Han älskar sporter och spelar bandy på skolan 4 timmar per dag!! Fröknarna bara gapar och spår en ny Peter Forsberg *ler*
När han kommer hem sätter han på sig alla skydd och spelar hockey inne i hallen samt NHL 2004 på datorn:-)

Vi ska åeteruppta våran rutin arr gå på badhuset på fredagar så kanske han slipper börja simskola...
 

Felix

Skrivet av  Misan & Felix 981001 + 3 till
har gått på fotboll under sommaren. Nu går han i simskola 1 gång i veckan.
 

Lina...

Skrivet av  Camilla
går på dans 1 gång i veckan sen så går vi och ett par kompisar och badar 1 gång i veckan.
Då brukar vi alltid börja eller sluta med att simma några långa längder för träningens skull.
Men hon vill även börja spela fotboll men det får vänta till våren/sommaren.
 

Andreas

Skrivet av  Helena & Andreas
har gått på fotbollslekis under hösten (den är slut nu), det var en gång i veckan.

Han går även på judolekis en gång i veckan. Det är en föräldragrupp så han och jag går tillsammans.

Andreas gick på simskola i somras, nu går han på simskola 1 gång/vecka genom 6-årsverksamheten på dagtid.

Han har provat på bandyskola men ville bara vara med på matchen, inte resten, så det har vi skippat.

Andreas går alltså just nu på judolekis och simskola.


 

Lucas spelar fotboll och simmar

Skrivet av  Malin och Lucas
en gång i veckan spelar han fotboll, fast nu på vinterhalvåret så spelar de innebandy istället.
På onsdagar så går han i simskola.

Fotbollen är på lördagsmornar, så jag är så glad över pappa som tar hand om fotbollen då jag myser i soffan med morgon tv och största kaffekoppen...


/Malin
 

Simskola

Skrivet av  Jenny P m. Joakim 980917
Tyvärr är det iaf här så att alla aktiviteter ligger på vardagar och jag jobbar ganska sent. Det som vi har hittat på helgen är simskola vilket jag tycker är jättebra. Nu går även lillasyster i samma grupp.
 

Matilda...

Skrivet av  Anna och Matilda
går på kör 1g i veckan, sen till våren ska hon få gå 8ggr i simskola. till hösten börjar fotboll och då tror jag hon vill börja med det. Vi får se men max 2 aktiviteter i veckan får räcka, helst 1.

 

Artiklar från Familjeliv