Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Andra natten med dropparna :(

Skrivet av Susanne med Douglas 030122
En liten snabb rapport om hur natt nr 2 med Theralenen och den är inte lika positiv som gårdagens...tyvärr.
Douglas som sovit hos mormor och morfar är tillbaka i gamla vanliga sovrutiner. Han har vaknat jättemycket i natt........*suck*. Så nu är frågan om det var in tillfälliget att han sov som han gjorde natten till igår eller om han var lite orolig för att mamma och pappa inte var hos honom. Får väl se hur kommande natt blir! Jag som börjat drömma om härliga nätter...*ler*.
Ha en fortsatt bra helg på er!
Svar på tråden: Andra natten med dropparna :(

Hur har det gått nu?

Skrivet av  Anina & Steffen
Funkar dropparna efter det att Douglas har varit hos mormor.
Skriv och berätta.
Tänker på er.
 

Susanne!

Skrivet av  Ann m Fanny & Frida
Jag hoppas att det var just att han inte var hemma som gjorde sömnen orolig natt 2. Annars är det ju för trist!

Frida har också varit strulig som tusan på nätterna nu och dessutom kräks hon lite igen och vägrar äta. *suck* Vi har fått byta antibiotika för hon kräkte bara upp den andra så nu får vi väl se. Pipig har hon varit så hon mår ju inte bra, man får aktivera henne hela tiden, annars blir hon ledsen.

Idag ska jag jobba hela dagen så då får hennes pappa ta det, och det är inte dumt att bara få åka iväg och säga "Ha det så bra idag!". Kanske något du skulle uppskatta? *ler*

Kram
Ann
 

Suck!

Skrivet av  MammaMia
Så hade vi det också. Första natten sov han och vi trodde.... Men sedan andra sov han inte. Tredje sov han igen, men ... ja, det verkade inte som om det hade önskad effekt så vi avaktar lite till. Nu har han sovit "av sig själv" 2 nätter mellan 24.00 och 6.00. 6 timmar i svep iaf. Alltid något!
 

Hm...

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
...märkligt med de här dropparna!
Åh, så härligt det lät med 6 timmar i sträck två nätter i rad!!! Jag kan inte minnas att den har hänt här........tror inte det har det.
Skulle göra mycket för det...*ler*
Nu är sabotören ute på uppdrag med uppgift att hitta saker att dra sönder, bita sönder eller ha sönder på något annat sätt. Det är jaga, jaga, jaga som gäller och det gillar inte lillkillen som nästan inte sovit något på dan heller idag.
 

Ja, man får glädja sig åt..

Skrivet av  MammaMia
de små undrena och hoppas och önska att det blir mer av det. Det gäller att njuta så myckt det bara går när det går bra! Hoppas du får sova inatt!