Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är utvecklingsbedömningen färdig

Skrivet av Anina & Steffen
Så vi får besked om några veckor. Då skulle barnpsykologen ringa och boka en tid med oss.

Jag tror att hon har kommit fram till att det inte är något särskillt, men att han missar på några ställen i testet. *Hoppas jag om inget annat*
Svar på tråden: Nu är utvecklingsbedömningen färdig

Hej Anina!

Skrivet av  simons mamma
Skönt att det är klart.Jobbigt bara att vänta på resultatet.Vi fick vänta nästan en månad på resultatet av Simons utvecklingsbedömning .Det var påfrestande veckor.
Hoppas ni får bra och positiva besked.
Kram
 

Förstår inte vad

Skrivet av  Anina & Steffen
det är i utvecklingsbedömningen som ska ta sånn tid att sammanställa.

Men jag tror inte att det ska behöva ta så lång tid som en månad.

Men barnpsykologen frågade ju ändå om vi skulle åka bort något i sommar. Då låter det ju som att det kommer ta tid.
 

Kanske beroende på

Skrivet av  simons mamma
semestertider.Simon testades strax före jullovet och nu väntar ju sommarsemestern runt hörnet för många.
Förstår annars inte vad det är som drar ut på tiden.Fast i och för sig vet jag inte på vilket sätt testresultaten sammanställs.Hoppas du snart får besked.
Kram
 

Hej Anina

Skrivet av  Anna, mamma till två..
vad skönt att ha det klart!
Men väntan e det värsta nästan..*ler*

Antar dom måste ha den tiden på sig för att få en klar bild av Steffen.. Men hålelr med, det e en lång väntan!
Vi väntade i tre veckor innan \'domen\' kom.. Man trodde massa saker och va helt förberedd, trodde jag..*S* Sen släpper dom bomben med ord man inte ens haft i sin mun, och så e karusellen igång..*s*
Jag tror jag grät första veckan medan jag nu mår bättre än på läääänge!! =)

Tänker på er och hoppas tiden går extra fort!
kram