Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad gör ni i "sommar" ?

Skrivet av JennieLina
Vilket tråkigt väder !

Izabella är ledig från skolan/fritids i sex veckor o hon tycker det är urtråkigt ! Vi kan inte gå ut pga vädret. Avlösaren har heltids jobb över sommaren o har inte tid med oss.
Själv har jag fått barn för fyra månader sen så att bege sig ut i bilen med en rullstol o en barnvagn är inte helt smärtfritt.

Alla dessa faktorer resulterar i att Bella är ledsen o kinkig nästan jämnt. Inte alls roligt !!

Har ni några tips på vad man kan hitta på !?
Svar på tråden: Vad gör ni i "sommar" ?

Har tråkigt och e rastlösa..

Skrivet av  Anna, mamma till två..
ungefär.. HAr en snart femårig kille med förståndshandikapp och en \'vanlig\' vild o galen 2 åring.. Vi kommer ju iofs ut iom att mannen har semester nu med(men så regnar det), men det e en liten \'kraftprövning\' varje gång..
Inomhus går vi varandra på nerverna.. typ..*s*
Han e väldigt inne i sin bana just nu, och vill ha sake rpå sitt sätt, man ska leka med honom som han vill, lyssna på hans musik elelr se videofilm.. det e typ det han vill göra.. försöker få hana tt rita eller bygga pussel men icke..
Vi är inne rätt mkt nu för jag \'orkar verkligen inte\' gå ut i regn o slask.. Gnället e typ konstant och rastlösheten o mitt dåliga samvete som gnager.. =(

uscha å så går sommaren och så undrar man varför man egentligen gnällde då man iaf va ledig..*s*

Smyglängtar tills dagis komer igång.. =)

Har inga direkta råd tyvär.. =/

Hoppas solen skiner imorgon iaf !=)

KRAM!
 

Artiklar från Familjeliv