Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

han går!!!!!

Skrivet av Linda med Filip 12/11-02
Ja nu går han, han har gått hela 2-3m. Jag är såååå stolt över min lilla pojke. Men han går så konstigt? ja han går snett på fötterna, tror ni det rättar till sig? Ska iaf till neurologen den här månaden. Tänk nu kanske han går helt och hållet i höst=)
Svar på tråden: han går!!!!!

Det rättar nog till sig

Skrivet av  Anina & Steffen
min dotter som visserligen inte är utvecklingshämnad, började gå som Charlie Chaplin. Men det rättade till sig.

Ortopedteknikern tror att Steffens fötter kommer att rätta till sig också. Men att dom ska ha koll iallafall.
 

Glömde

Skrivet av  Anina & Steffen
ju att grattulera till dom nya framstegen.

Snart på du jaga honom med benen fulla av spring kan jag tänka mig.
 

Grattis!

Skrivet av  Millimeterns mamma
Hej och grattis!

Vad skojigt att Filip går, du skall nog se att det där med fötterna rättar till sig. Barn brukar ju gå lite snett innan de har fått upp styrkan och hittat sin balans. Du kan underlätta forhållningen genom att ha bra och stadiga skor som ger lite extra stöd för anklarna.

Kram
 

grattis(imt)!!!

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9-03
kram
 

Vad roligt!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Åh, vad roligt och grattis till framstegen! Jag minns hur lycklig jag var då Douglas lärde sig gå och idag önskar jag bara att han kunde vara stilla i några få sekunder i alla fall...*ler*.

Douglas gick också väldigt snett på fötterna och går fortfarande lite snett efter ca 6 månader. Vi fick ett par inneskor i från ortopeden (såg ut som vilka skor som helst) som gav extra stadga till fotlederna och idag ser vi till att alla skor är extra stabila då vi köper skor.
Du ska se att det nog rättar till sig, men det skadar aldrig med ett par riktigt stabila skor!
 

Så härligt!!!

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny 990408)
Varje litet steg i rätt riktning är såååå välkommet, eller hur? *ler*

Frida kan också gå några steg mellan oss men det har hon kunnat sedan midsommar nu, mer har liksom inte hänt. *suck* Allt tar så oändligt mycket längre tid med Frida.

Kram
Ann
 

Hihi vad roligt!!

Skrivet av  Anna, mamma till två..
Härlig känsla!! =)

Kram
 

Artiklar från Familjeliv