Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sjukgymnaststrulet in i tredje andningen......

Skrivet av Ann m Frida
Jag skrev ju sist att personalen på dagis hade sagt att näää, det var ju inte så farligt, hon hade inte alls sagt att de skulle sätta henne i stolen trots att hon är ledsen. Nu har jag fått veta att det också är fel. Jag pratade själv med sjukgymnasten och hon sa till mig att hon hade fått frågan och svarat att de skulle sätta henne i stolen trots att hon skrek och grät. *suckar djupt* Jag sa då till henne att så vill jag INTE att vi gör med min dotter, hon har problem med maten tillräckligt utan att man ska skapa ännu fler. Frida skriker numera så fort hon kommer i närheten av stolen så de får sitta på golvet och sonda henne. Jag har nu sagt till dem på dagis så att de förstår att det är JAG och inte HAB som bestämmer över mitt barn, har de problem så kommer de till MIG och så kan jag om jag vill bolla över frågan till HAB.

Sjukgymnasten då... Ja, vad gör man? Jag ska höra med HAB om man kan byta..... *trött*

Ann
Svar på tråden: Sjukgymnaststrulet in i tredje andningen......

Bra sagt!

Skrivet av  Millimeterns mamma
Hej Ann

Bra, stå på dig!
Det är du som är Fridas mamma och du vet därmed vad som är bäst för Frida. Det är till dig dagis skall vända sig med frågor.

Go!
Bejaka tigermamman i dig...jag "ryter" varje dag :-)

Kramar