Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Världen bästa julklapp !

Skrivet av jennieLina
Jag har skrivit ihop en lista med beställning från kom i kapp. Ska nämligen göra ett eget lite snoezel till dottern !

Då hennes rum inte är jättestort blir det;
~discokula med spotlight
~Neonfärgade slangar och spiraler ( som kan hängas upp och tas ner vid behov )
~avslappningsCD
~en annan lampa som kallas "skrynklan"
~Sidenbandsmobil ( som dock ska bli hemmagjord för att spara några kronor )

UV-spotlight och bubbelrör ska jag sen söka geonom fonder i början av året eftersom det är betydligt dyrare.

Listan har jag mailat ut till de närmaste så får dom se vad och vilka priser och kryssa av vad dom vill bidra med :-)
sen beställer jag allt för att spara på frakt avgifter !

Ska bli jättespännande !!! *eld och lågor*
Svar på tråden: Världen bästa julklapp !

Vilken bra idé!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Vilken bra idé att skicka ut en lista till släkten om vad som verkligen skulle vara en bra julklapp till din tjej. Hoppas att du får napp på det mesta!

Tror vi tillhör samma habilitering. Douglas har testat deras snoezelrum men han har alldeles för mycket energi för att njuta av rummet. Vi hade hoppats på att rummet skulle hjälpa honom att varva ner och lugna ner sig, men det funkade tyvärr inte. Han skulle verkligen behöva det!!! Kanske när han blir äldre.

Ska bli spännande att höra hur resultatet på er snoezel blir!
 

Vi tillhör..

Skrivet av  jennieLina
med all säkerhet samma hab. Själv har jag bara kikat in i deras snoezel. Sen I började skolan har jag inte så mycket kontakt med dom o skolan har ett eget snoezel som dom nyttjar.
Hur gammal är D ? *nyfis* Har vi setts ? *ännu mer nyfis* :-))
 

Lyxigt!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Vad lyxigt att skolan har ett eget snoezelrum! Det är ju helt perfekt!
Douglas är ju inte så gammal än...blir två år i januari. Kanske har vi setts. Svårt att veta...det är ju många som rör sig på hab...*ler*.
Är ni släkt med någon som sitter i styrelsen för FUB Mellanskåne? *nyfiken i en strut* Jag vet att den personen nämnde att hennes barnbarn hette I. Fast det kan ju vara en helt annan I! Svara bara om du vill!!! Och, min mail är [email protected] om du hellre svarar där.
 

Jodå...

Skrivet av  jennieLina
det är vi :-)
Mailar lite mer privat ...
 

Artiklar från Familjeliv