Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lilla Ella är född!

Skrivet av Katarina med Ella 12/12 (fd bf 1/12)
Nu har hon äntligen kommit, 11 dagar efter utsatt bf. Lilla Ella föddes strax efter kl 19.00 i söndags och förlossningen gick perfekt. Vi åkte hem till resten av familjen så snart som möjligt och nu njuter vi alla av den nya familjemedlemmen som än så länge bara äter och sover och är underbar.

Kort sagt kan man väl säga att graviditeten var något jobbigare nu än förra gången då jag var yngre, men förlossningen var tvärtom enklare.
Svar på tråden: Lilla Ella är född!

Vad kul!

Skrivet av  Eva m Ike01 & Thora04 i Portland, Oregon
Stort GRATTIS till Ella! Fint namn!!!
 

Grattis till flickan!

Skrivet av  Katta bf 27/3
Jag börjar längta efter att det ska bli min tur nu...men får hålla ut ett par månader till minst! Jag känner som du att graviditeten är jobbigare denna gång, hade inga som helst krämpor med de två första, då jag var "bara" 33 resp 35 år, var i toppform in i det sista, men denna gång känner jag mig smått otymplig redan i 6:e månaden, vill snabbspola fram till mars! Ha det så mysigt med lilla bebisen och njuuut!
 

Grattis!

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
Vad kul! Så underbart med en liten bäbis!
 

Stort grattis

Skrivet av  Annie E m Mina
Jättekul och ha det så bra i jul
 

Jättegrattis

Skrivet av  64:an
till lill-tjejen!!
 

Stort grattis!

Skrivet av  Marie med Tobias-91 och Lukas 041213
Tänkte skriva lite mer men just nu börjar min Lukas skrika... :-)
 

Tack för alla gratulationer!

Skrivet av  Katarina med Ella
Tack allihop för att ni tagit er tid att gratulera oss. Allt är bra, Ella äter och sover och har redan gått upp drygt 300g, vi har det hur mysigt som helst!