Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stormamma!!!!

Skrivet av Hoppet
Hej!
Jag har till och från läst dina inlägg på olika forum härinne och du har gett mig så mycket hopp.
Jag är född 63 och har en son född i början av 01.
Efter honom har jag haft 4 MA och till slut blev jag inte ens glad över att jag blev gravid. Jag provade att köpa Apiforce som är bidrottninggelé på hälsokosten. Jag började känna min ägglossning mycket tydligt och efter 6 veckor blev jag gravid igen.
Från min gyn så fick jag hormonförstärkning Duphaston och måndagen före jul fick jag se ett litet pickande hjärta på VUL. Jag ska fortsätta med Duphaston januari ut. När jag sett hjärtat talade läkaren om att nu är det nog bara den "vanliga" risken på 1-2% som gäller.
Självklart är jag orolig för allt som skall kunna hända men nu är nästa milstolpe den 10 och 11 Januari när det är inskrivning och sedan nästa vul och läkarundersökning.
Jag vill att du och alla andra ska känna att det visst finns hopp. Ingen annan har rätt att döma någon. Gammal eller ung. Inga eller många bar. Varje individ måste få ha sin egen längtan.

Jag håller så många tummar för dig. Det värmde mitt hjärta att höra om din stora härliga familj som längtar efter en liten till.

Många kramar från
Svar på tråden: Stormamma!!!!
Inga svar finns