Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Erik 5 mån.!

Skrivet av EM70
Hej!

Minns ni mig från i somras? Jag har läst om hur ni har det men inte skrivit.

Vi har varit på återbesök på neo på DS. Och vi behöver inte komma tillbaka med Erik på fler kontroller!!!!!!! Jag kan inte beskriva lyckokänslan när sjukgymnasten och överläkare sken ikapp i ett "Åhhh, så roligt att se!". Visst, man kanske inte ska ropa hej, han är en orolig och ljud- och ljuskänslig kille, tycker inte om att vara bland folk eller att åka bil - men han kanske är sån´. Och är det något annat, tar vi det då. Idag rullar han runt och griper och stoppar allt i munnen. Erik som bara sov de första månaderna.

Jag känner en oändlig tacksamhet till Maria L, Sara, MammaMia, Marita, Amandas mammas och Elsa mamma (kanske har jag glömt någon). Det betydde så oerhört mycket att ni svarade på mina mejl i somras. Om det kommer fler nya hit som nyss fått barn som haft en riktigt tuff start, utan andning eller puls de första fem minuterna i livet, så berätta om oss. Men som sagt, vi får se hur allt går.

Idag tacksam och ödmjuk.

Hoppas på det allra bästa för er alla.

/Eva-Maria
Svar på tråden: Erik 5 mån.!

Det var roligt att höra!

Skrivet av  Maria L
Jag har tänkt på er ibland och undrat hur det gått. Du får gärna rapportera någon gång emellanåt, det är bara skönt att höra om allt är bra!

Maria med Calle
 

Så skönt!

Skrivet av  Sara
Kul att få en liten rapport, har tänkt på er ibland och undrat hur det gått. Härligt att Erik utvecklats så fint, jag fortsätter att hålla tummarna för säkerhets skull =).
 

Jag är sååå glad

Skrivet av  MammaMia
Vad det låter bra! Som ett mirakel. Jag är jätteglad för din skull och lille pojkens. Hoppas det nu ska flyta på lite bättre för er. Kramisar från mig och Hugo.
 

Artiklar från Familjeliv