Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill ngn maila mig?

Skrivet av MammaMia utan Hugo f010502/d040124
Jag kanner mig sa vilsen i min sorg. Kanner att jag forlorat sa mkt och har liksom forlorat "tillhorighet". Jag har ingenstans att ta vagen..... Tillhor inte har och kanner mig inte hemma i andra snackgrupper. Vill nagon maila med mig? [email protected]
Ni vet ju hur det har varit och jag skulle sa garna vilja ha nagra av er kvar. Jag kanner mig sa ensam utan er.
Svar på tråden: Vill ngn maila mig?

Inte behöver du vara utan oss!

Skrivet av  njila med Noah och Simon
Ta det lugnt med oss, inte behöver du sluta vända dig hit just nu när du behöver oss som bäst!
Kanske tycker du att det blir för offentligt att berätta hur du har det här, det skulle jag förstå. Du lämnade också cp-listan på Kanalen omedelbart, det finns inget sådant krav vad jag vet. Snarare tycker jag att det borde vara tvärt om.
 

tack!

Skrivet av  MammaMia utan Hugo f010502/d040124
Det kanns bara som att ni har nog med erat och att detta inte riktigt hor hemma har. Det ar inte svart med offentligheten bara svart att belasta andra med detta. Jag vet inte riktigt hur ni staller er till det. Eller visste inte. Jag ar fortfarande mamma till 3 varav en liten kille med CP-skador, aven om han inte finns med oss i livet. Vet inte om det nagonsin kommer att kannas annorlunda?
 

Har funderat lite

Skrivet av  MammaMia utan Hugo f010502/d040124
Det var en snabb oovertankt garning att ga ur CP-listan. Borde nog inte gjort det. Men det var sa turbulent inne i min kropp och i mitt huvud att jag var tvungen att gora ngt och da blev det sa!!!! Jag angrar mig lite nu och jag gar nog med igen om jag far for Lotta. Om du laser detta, Lotta, snalla lagg till mig igen. Annars far jag maila henne nar jag kommer hem. Jag tror att jag kanske kommer att vilja hjalpa andra sa smaningom och da ar det ratt forum. Tack Njila for att du sa detta!
 

har mailat

Skrivet av  Sara
men vet inte om det kom fram...? Fick ngt skumt delay-message från postmastern. Du får skriva här om jag ska skicka mailet igen. kram.
 

Tack!

Skrivet av  MammaMia utan Hugo f010502/d040124
Det verkar vara fler som fatt konstiga svar. Forsok pa [email protected] eller [email protected]. Det borde ga. Jag ar sa tacksam for att ngn i denna grupp vill maila. Jag behover er mer an nagonsin. De som skriver pa "Foraldrar som forlorat barn" har ganska annorlunda bakgrunder och de flesta har forlorat barn direkt efter forlossning, med allt vad det innebar. Vara erfarenheter ser helt annorlunda ut pga att Hugos liv heller inte sag ut som det for ett friskt barn eller ett spadbarn. Sorg och smarta i bagge fall, men ett annorlunda sorgearbete, tror jag iallafall. Jag vert inte, men det kanns sa.
 

gjorde ett nytt försök

Skrivet av  Sara
på rallymia-adressen. Hoppas det kom fram.
 

Mia!

Skrivet av  Maria L
Jag skrev också en rad till dig, men fick samma meddelande. Har du fått mitt mail, eller ska jag skicka om det?

Du är välkommen att maila mig om du vill. Nu åker vi in för operation tidigt imorgon bitti, så får du inget svar beror det på det.

[email protected]
 

Artiklar från Familjeliv